وزارت ورزش پول استراماچونی را داد ! / قانونی است ؟

کدخبر: ۳۱۶۱۰۶
اقتصاد نیوز: در حالی که باشگاه های فوتبال طبق قانون باید هزینه های خود را طبق فرمول های درآمدزایی پوشش دهند وزارت ورزش در اقدامی عجیب بخش زیادی از بدهی باشگاه استقلال را پرداخت کرده است. موضوهی که سخنگوی وزارت ورزش و جوانان نیز آن را تایید کرده است.
وزارت ورزش پول استراماچونی را داد ! / قانونی است ؟

به گزارش اقتصاد نیوز، مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش و جوانان درباره بازگشت استراماچونی به نیمکت استقلال گفت: ما از زمانی که خبر فسخ یک طرفه این مربی آمد، با دستور مسعود سلطانی‌فر در حال تلاش هستیم تا او را به نیمکت استقلال برگردانیم. لحظه به لحظه این فرایند هم اطلاع‌رسانی می‌کنیم تا شفاف‌سازی شود.

وی ادامه داد: اکنون خلیل‌زاده سرپرست مدیرعاملی استقلال در ترکیه است و استراماچونی هم در میلان است. قرار بود پول استراماچونی به حسابش واریز شود و از مدت قرارداد او یک سال کاسته شود. به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا، چهار بار پولی که برای سرمربی ایتالیایی ریختیم برگشت خورد. بنابراین مجبور شدیم پولی را نقدا به ترکیه و از آن‌جا به سفارت ایتالیا ببریم تا استراماچوتی حسابی باز کند و پول را به آن بریزیم. مقدار این پول حدود ۱۰۸.۵ هزار یورو بود که البته استراماچونی حدود ۴۰ یا ۵۰ هزار یورو بیشار میخواست اما در هر صورت فکر نمی‌کنم درباره مسائل مالی ایشان دیگر مشکلی داشته باشند و تنها می‌ماند تغییر قراردادشان از ۲ سال به یک سال. امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد زیرا ما هر کاری می‌توانستیم برای استراماچونی و هواداران استقلال به عنوان مالک انجام دادیم.

او در خصوص صحبت‌های خلیل‌زاده مبنی بر رخ دادن معجزه برای بازگشت مربی ایتالیایی گفت: به هر حال این واریز پول همان معجره‌ای بود که رخ داده بود و امیدوارم استراماچونی هر چه زودتر به نیمکت استقلال بازگردد.

این درحالی است که مجلس طبق قانون به وزارت ورزش ابلاغ کرده هر گونه پرداخت دولتی به باشگاه های فوتبال ممنوع است و با این شرایط وزارت ورزش تخلف کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید