شوهرم خوش‌تیپ، دوست‌داشتنی و بی‌نظیر است !

کدخبر: ۳۱۶۱۲۴
اقتصاد نیوز: دیوید بکام از زمانی‌که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده همیشه سرش شلوغ بوده است؛ او برخلاف بسیاری از هم‌نسلان فوتبالی اش که عرصه مربیگری را انتخاب کرده‌اند وارد کار تجارت و بیزینس شد.
شوهرم خوش‌تیپ، دوست‌داشتنی و بی‌نظیر است !

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت خبر ورزشی، حالا او کلی خط تولید لباس انحصاری برای خودش دارد و چند سالی هم می‌شود که در‌گیر راه‌اندازی باشگاه خودش یعنی اینتر میامی است. تیمی که به‌زودی قرار است رقابت‌هایش در لیگ فوتبال آمریکا را از سر بگیرد. این روز‌ها می‌گویند دیوید مشغول مذاکره با ستاره‌های پا به سن گذاشته فوتبال اروپاست تا بتواند آن‌ها را راضی کند چند سال آخر بازی‌شان را در اینتر میامی سر کنند. هرچند که هنوز هم بیش از آنکه فعالیت‌های فوتبالی دیوید در چشم باشد، عکس‌های فشن او با مدل مو‌های مختلف و لباس‌های شیک روی جلد مجلات می‌رود. ویکتوریا، همسر دیوید در این مورد می‌گوید: «خب خودتان خوب می‌دانید که دیوید به طرز باورنکردنی‌ای خوش‌تیپ است ولی او همزمان همسری بی‌نظیر، پدری باشکوه و منبع الهامی برای همه ماست. دیوید واقعاً به سختی کار می‌کند و زحمت می‌کشد. خوش‌شانس هستم که چنین عشقی دارم.»

با وجود این تعریف‌ها، اما هنوز سایه شایعات سنگینی می‌کند؛ پیش‌تر دیوید بکام در گفت‌وگویی عنوان کرده بود وقتی سال‌ها با کسی زندگی می‌کنید بالاخره ممکن است مورد ناراحت‌کننده‌ای هم وجود داشته باشد. جمله‌ای سنگین که بسیاری می‌گفتند به معنی پایان این رابطه عاشقانه است. ویکتوریا، اما می‌گوید نگران زندگی زناشویی اش نیست: «من نگران نیستم پس بهتر است کس دیگری هم نگران این موضوع نباشد. ما عاشق و معشوق همدیگر هستیم. بعضی‌وقت‌ها مردم چیز‌های احمقانه‌ای درباره ما می‌گویند ولی دیگر به این موارد عادت کرده‌ایم. خیلی‌ها ذهن‌شان را درگیر چنین حواشی و شایعاتی می‌کنند ولی خودمان اهمیتی نمی‌دهیم. بالاخره وقتی شما با کسی ازدواج می‌کنید می‌دانید که روز‌های خوب و بدی در انتظارتان است. زندگی خانوادگی ما هم به گونه‌ای است که همیشه در چشم است. به هر حال این موضوع را پذیرفته و سال هاست با آن کنار آمده‌ایم.» دیوید و ویکتوریا سال ۱۹۹۹ با یکدیگر ازدواج کرده‌اند و الان ۴ فرزند هم دارند؛ بروکلین ۲۰ ساله پسر بزرگ خانواده است و هارپر ۸ ساله‌ام تنها دختر و البته آخرین فرزند خانواده بکام است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید