رقم عوارض آزادراه تهران - شمال برای خودرو ها چقدر خواهد بود؟

کدخبر: ۳۱۶۴۶۱
​اقتصاد نیوز:وزیر راه و شهرسازی با بیان این که در منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال فعالیت پیمانکاران ادامه دارد، ‌ گفت:‌تلاش می‌کنیم حداقل محور رفت این منطقه تا پایان سال ۹۹ باز شود تا عبور از کندوان و مناطق پرترافیک در جاده قدیم کاهش یابد.

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرآنلاین، محمداسلامی امروز در حاشیه مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزادراه تهران- شمال در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ضمن عذرخواهی از مردم اعلام کرد: پیش از این عنوان شده بود این آزادراه تا پایان تابستان ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد خیلی تلاش کردیم سه هزار نفر شبانه‌روز فعال بودند اما بالاخره این مسیر آزادراهی در منطقه یک دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی درباره قیمت عوارضی آزادراه تهران - شمال گفت:‌بسته به ساعت عبور قیمت عوارضی در این آزادراه متفاوت است و در واقع نرخ‌های عوارضی شناور است.

اسلامی با بیان اینکه کمیته نظافت در آزاد راه تهران- شمال شکل گرفته است تا این مسیر برای دهه فجر آماده شود، گفت:‌در حال انجام فعالیت‌های پایانی نظیر رنگ‌آمیزی و خط کشی در این آزاراه هستیم.

وی با بیان اینکه در منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال فعالیت پیمانکاران ادامه دارد، ‌گفت:‌تلاش می‌کنیم حداقل محور رفت این منطقه تا پایان سال ۹۹ باز شود تا عبور از کندوان و مناطق پرترافیک در جاده قدیم کاهش یابد.  

وزیر راه و شهرسازی گفت: در منطقه سه هنوز با سرمایه‌گذاری وارد مذاکره نشدیم.

اسلامی افزود:‌تکمیل آزاراه تهران- شمال در منطقه یک از چندین سال پیش آغاز شد.

وی بیان کرد: منطقه دو و سه آزادراه تهران- شمال ۲۰ هزار میلیارد منابع مالی نیاز دارد که رقم هنگفتی است و ۵۶ کیلومتر طول دارد.  

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید