فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد؛

ایران را در تمامی زمینه‌ها از بیگانگان بی‌نیاز می‌کنیم

کدخبر: ۳۱۶۶۳۱
اقتصادنیوز: سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در عرصه هایی که در عرصه‌هایی که تحت فشارهای جهانی قرار می‌گیریم، بیشتر پیشرفت می‌کنیم، گفت: متعهد هستیم که کشور را در همه زمینه‌ها از بیگانه بی‌نیاز کنیم.
ایران را در تمامی زمینه‌ها از بیگانگان بی‌نیاز می‌کنیم

به‌گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سردار حسین سلامی صبح دوشنبه پس از بازدید از نمایشگاه "پیشگامان گام دوم انقلاب" در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله الاعظم (عج)  در جمع خبرنگاران گفت: دانشگاه بقیه‌الله الاعظم(عج) یکی از دانشگاه‌های ممتاز علوم پزشکی کشور است که از اعضای هیات علمی بسیار برجسته‌ای برخوردار است. بعضی از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) در سطح کشور یا منطقه و حتی جهان جزو برجستگان این شاخه از علوم بشری هستند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: این دانشگاه با مسیر و چشم‌اندازی که برای خود طراحی کرده، در حال حرکت به سمت تبدیل شدن به یکی از برترین دانشگاه‌های علوم‌پزشکی جهان هم در حوزه شکستن مرزهای نوین دانش پزشکی و هم در سطح فناوری‌های پیشرفته علوم پزشکی است.
سلامی تاکید کرد: ما حتما این مسیر را تقویت می‌کنیم و معتقدیم که همه گام‌های اولیه برای رسیدن به قله‌های بزرگ‌ برای ما فراهم شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران  اضافه کرد: تحریم جهانی علیه کشور ما تنها در عرصه اقتصادی نیست بلکه تحریم‌های علمی، صنعتی و فناوری نیز علیه ما وجود دارد.  
وی یادآورشد: ما یک تجربه‌ ارزشمندی داریم و آن تجربه این است که در عرصه‌هایی که تحت فشارهای جهانی قرار می‌گیریم بیشتر پیشرفت می‌کنیم؛ دلیل آن هم این است که مجبور می‌شویم به ظرفیت‌های داخلی خودمان رجوع کنیم و استعدادهای نهفته در ذهن جوانانمان را شکوفا کنیم و الگوها و مدل‌های پیشرفت را خودمان طراحی کنیم.

سلامی افزود: آنچه که ما امروز در این نمایشگاه دیدیم قدم‌های بسیار مثبت و درخشانی بود هرچند این‌ها گام‌های اولیه ما هستند ولی هیچ مسیر طولانی بدون برداشتن نخستین گام‌ها طی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین قدم ما باید آزاد کردن انرژی‌های موجود در درون قلب‌ها و ذهن‌ها باشد، گفت: متعهد هستیم که کشور را در همه زمینه‌ها از بیگانه بی‌نیاز کنیم و در این مسیر دانشگاه بقیه‌الله باید نیروی پیشران و موتور محرک و لوکوموتیو حرکت ما در مرزهای دانش پزشکی و فناوری‌های وابسته به آن باشد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید