دزدان خانه های سعادت آباد دستگیر شدند

کدخبر: ۳۱۶۷۲۰
اقتصادنیوز : رئیس کلانتری ١٣٤ شهرک قدس، از دستگیری ۲ تن از سارقان خانه های منطقه سعادت آباد پس از یک تعقیب و گریز پلیسی با شلیک ماموران خبر داد و گفت: دستگیری ۲ همدست آنان ادامه دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سرهنگ ضرغام آذین، افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در بلوار دریا ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدش تحقیقات فنی خود را آغاز کردند و موفق شدند در تحقیقات میدانی، تصویر ۴ سارق جوان را که با یک دستگاه خودروی سواری پراید در محل های سرقت حاضر می شدند، شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه پلاک انتظامی خودروی سارقان مشخص نبود، افزود: ماموران کلانتری برای شناسایی سارقان تعداد گشت زنی های را افزایش تا اینکه در این گشت زنی های هدفمند به ۴ سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شدند و برای بررسی موضوع دستور ایست و توقف خودور را دادند.

سرهنگ آذین ادامه داد: متهمان با دیدن خودروی پلیس از محل متواری و پس از یک تعقیب و گریز طولانی ماموران برای جلوگیری از ورود خسارت های مالی و جانی احتمالی، چند تیر هوایی شلیک کردند.

وی عنوان کرد: راننده خودروی سارقان به ناچار خودرو را متوقف و ماموران کلانتری موفق شدند ۲ تن از سارقان را دستگیر ولی ۲ سارق دیگر از محل گریختند. 

این مقام پلیسی ابراز داشت: در بازرسی از خودروی دزدان تعدادی ابزار و ادوات سرقت کشف و متهمان پس از انتقال به کلانتری به چند فقره سرقت منزل در منطقه سعادت آباد اعتراف کردند.

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس با بیان اینکه دستگیری ۲ همدست دیگر سارقان ادامه دارد، گفت: هر ۲ متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند.

سرهنگ اذین با اشاره به اینکه درهای اکاردئونی می تواند بازدارندگی مطلوبی در برابر سارقان داشته باشد، از شهروندان خواست: حتی اگر برای زمان کوتاهی منزل را ترک می کنند حتما در آکاردئونی منزل را قفل کنند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید