مطهری: امضاکنندگان استیضاح وزیر کشور از تمامی جهات تحت فشارند / باهم عهد کردیم امضاها را پس نگیریم

کدخبر: ۳۱۶۸۷۴
اقتصادنیوز: علی مطهری، در خصوص آخرین وضعیت استیضاح وزیر کشور گفت: استیضاح کنندگان از جا‌های مختلف تحت فشار هستند؛ از جمله برخی از استانداران برای پس گرفتن امضای استیضاح کنندگان فعال هستند. اگر آن‌ها به این کار خود ادامه دهند، اسامی شان را اعلام می‌کنیم.
مطهری: امضاکنندگان استیضاح وزیر کشور از تمامی جهات تحت فشارند / باهم عهد کردیم امضاها را پس نگیریم

به‌گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، علی مطهری ادامه داد: استیضاح طبق آیین نامه باید در جلسه علنی یکشنبه ۲۴ آذر اعلام وصول می‌شد، اما به دلیل اصرار رییس کمیسیون امور داخلی و خود وزیر کشور که گفتند حرف‌های وزیر کشور تمام نشده، امروز دوشنبه ۲۵ آذر ادامه جلسه کمیسیون برگزار می‌شود که در صورت باقی ماندن حداقل ۱۰ امضا فردا در جلسه علنی مجلس اعلام وصول خواهد شد.

این عضو فراکسیون امید مجلس درباره برخی فشار‌ها برای پس گرفتن امضا‌ها افزود: امضاکنندگان ثابت قدم هستند و تحت تاثیر فشار‌ها قرار نمی‌گیرند، چون به حکم وظیفه دست به این اقدام زده اند. البته از جا‌های مختلف تحت فشار هستند؛ از جمله برخی از استانداران برای پس گرفتن امضای استیضاح کنندگان فعال هستند. اگر آن‌ها به این کار خود ادامه دهند، اسامی شان را اعلام می‌کنیم.

مطهری ادامه داد: اساسا علت اینکه هیات رئیسه برخلاف آیین نامه استیضاح را اعلام وصول نکرد و جلسه دوم کمیسیون را برقرار کردند همین است که بتوانند امضا‌ها را پس بگیرند، ولی اکثر امضاکنندگان افراد محکمی هستند و با هم عهد کرده اند که امضا‌های خود را پس نگیرند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید