تائید صلاحیت 91 نفر در اردبیل

کدخبر: ۳۱۶۸۹۴
سرپرست فرمانداری اردبیل گفت: طبق آخرین بررسی هیأت اجرایی مرکز استان، 91 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین تایید صلاحیت شدند.
تائید صلاحیت 91 نفر در اردبیل

به گزارش اقتصادنیوز، مسعود امامی یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: از مجموع 106 داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، طبق آخرین بررسی هیأت اجرایی مرکز استان 91 نفر تایید صلاحیت شدند.

وی افزود: 13 نفر از ثبت‌نام‌کنندگان در این حوزه انتخابیه تا پایان وقت قانونی بررسی صلاحیت‌ها توسط هیأت اجرایی از ادامه شرکت در انتخابات استعفاء داده و تنها 2 نفر بر اساس قانون رد صلاحیت شدند.

سرپرست فرمانداری شهرستان اردبیل با بیان اینکه هیأت اجرایی حداکثر ظرف 10روز باید مستندات ثبت‌نام‌کنندگان را بررسی می‌کرد، گفت: طبق برنامه زمان‌بندی شده این هیأت از 16 لغایت 26 آذرماه همه ثبت‌نام‌کنندگان را براساس ماده 50بررسی و به هیأت نظارت ارسال می‌کنند.

امامی یگانه با اشاره به اینکه عمل به مر قانون از الویت‌های هیأت اجرایی بوده تصریح کرد: طبق ماده51 قانون انتخابات رد صلاحیت شدگان بعد از ابلاغ، 4روز فرصت دارند اعتراض خود را به هیأت نظارت تسلیم کنند که در مدت20 روز به این اعتراضات رسیدگی می‌شود.

سرپرست فرمانداری اردبیل در پایان گفت: به‌دلیل حساسیت موضوع تمام تلاش ما این است انتخابات بدون حاشیه و به‌دور از جنجال در حوزه انتخابیه برگزار شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید