پیشروترین برند سال 2019

کدخبر: ۳۱۷۲۱۶
​اقتصاد نیوز:اگرچه اپل نسبت به سال گذشته اندکی از سودآورترین برند سال فاصله گرفته است، اما هنوز هم اکثریت سود را حفظ کرده است.
 پیشروترین برند  سال 2019

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از انتخاب، براساس آخرین گزارش تحقیقات Counterpoint، این غول فناوری با وجود تولید تنها 32٪ از کل درآمدهای گوشی های هوشمند برای دوره سه ماه سوم 2019 در سطح جهان  66٪ کل سود این صنعت را به خود اختصاص داده است.

واقعیت این است که این آمارها پیش از دوره تعطیلات کریسمس مطرح شده است. یعنی زمانی که اپل معمولاً بالاترین آمار فروش خود را مشاهده می کند. برای مرجع ، در سه ماهه چهارم سال  2018 سهم سود اپل در دامنه 80٪ پنهان شده و انتظار می رود سود سه ماهه چهارم سال 2019 نیز افزایش پیدا کند.

اپل پیشروترین برند  سال 2019 در دنیای تلفن های هوشمند شد

سامسونگ با در نظر گرفتن رتبه بندی ، دومین شرکت کننده در دوره ژوئیه تا سپتامبر است که 17 درصد از سود کل را به خود اختصاص داده است. این رتبه به علت فروش بالای سری گلکسیA و نوت 10 ثبت شده است. برندهای بعدی چینی ها هستند که شامل هواوی ، اوپو ، ویوو و شیائومی است.

به نظر می رسد برندهای چینی به آرامی در حال بهبود هستند تا حاشیه سود خود را بهبود بخشند ، اما در نهایت فعلا اپل به مقام نخست رسیده است. از طرف دیگر در سال 2020 شاهد رشد 5G نیز خواهیم بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید