بهترین بازی های موبایل سال 2019

کدخبر: ۳۱۷۲۱۹
​اقتصاد نیوز:سال 2019 برای طرفداران گوشی‌های هوشمند از هر نظر فوق العاده بود و ما در ادامه به معرفی بهترین بازی های موبایل سال 2019 خواهیم پرداخت، عناوینی که توانستند مخاطبان زیادی را جذب کنند.
بهترین بازی های موبایل سال 2019

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، ما در این مطلب به معرفی بهترین بازی های موبایل سال 2019 در دو سیستم عامل اندروید و آی او اس خواهیم پرداخت. این بازی‌ها توانستند عملکرد درخشانی از خود بر جای بگذارند.

این فهرست شامل عناوین کاملا جدید است و بازی‌های مختلف سال‌های قبل‌ در آن وجود ندارند (به استثنای چند بازی که نسخه آی او اس آن‌ها در سال گذشته منتشر شده بود). در نتیجه اگر می‌بینید که برای مثال بازی‌های پابجی موبایل و فورتنایت در لیست مذکور حضور ندارند، به معنای بد بودن آن‌ها نیست. همچنین لیست مذکور دارای رتبه بندی خاصی نخواهد بود و تنها 10 اثر خوش ساخت، موفق و چشم نواز سال به شما معرفی خواهند شد.

– بازی کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty Mobile)

بهترین بازی های موبایل سال 2019

یکی از بزرگ‌ترین مجموعه بازی‌های تاریخ، امسال از کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی به دنیای موبایل‌های هوشمند آمد و توانست موفق ظاهر شود. این بازی نه تنها جایزه بهترین بازی موبایل را در مراسم Game Awards دریافت کرد بلکه به سرعت فراگیر شد و میلیون‌ها نفر آن را دانلود کردند. ما می‌دانیم که انجام بازی‌های شوتر با کنترل‌های لمسی، ایده آل نیست و نمی‌تواند در حد دسته یا ماوس باشد اما شرکت سازنده، تنسنت (Tencent) تمام تلاش خود را کرده تا بهترین و روان‌ترین گیم پلی ممکن را برای بازی طراحی کند، یعنی همان چیزی که همیشه از مجموعه کال آف دیوتی انتظار داریم. در کمال تعجب، آن‌ها موفق شده‌اند آن حس و حال نسخه‌های اصلی را به این نسخه کوچک‌تر رایگان بیاورند.

چه در زمینه گیم پلی و چه در دیگر بخش‌ها، کال آف دیوتی موبایل یک تجربه هیجان انگیز است. وجود حالات مختلفی همچون زامبی‌ها، تیم دث مچ، فرانت‌لاین، هارت پوینت، دامینیشن و غیره باعث شده تا حق انتخاب بالایی داشته باشید و بازی برای شما خسته کننده نشود (شما هم‌اکنون می‌توانید این بازی را از اینجا در سایت گجت نیوز دانلود کنید).

– بازی براول استارز (Brawl Stars)

بهترین بازی های موبایل سال 2019

استودیوی سوپرسل (Supercell) اگر یک کار را خوب بلد باشد، ساخت یک بازی موبایل اعتیادآور و جذاب است. به هر حال، آن‌ها آثار مشهوری همچون کلش آف کلنز (Clash of Clans) را در کارنامه دارند. بازی براول استارز یک اثر شوتر متفاوت است که می‌تواند بسیار تاکتیکی و رقابتی باشد. شخصیت‌های زیادی در بازی وجود دارند و شما قابلیت ارتقای آن‌ها را بواسطه پیشرفت در بازی یا خرید درون برنامه‌ای خواهید داشت.

شما در این بازی می‌توانید در مبارزت 3 به 3 شرکت کرده و در کنار دوستان‌تان رقابت‌های حساسی را تجربه کنید. این بازی در حال حاضر بسیار محبوب است و این بدین معناست که به سرعت می‌توانید چند رقیب قدرتمند را در مقابل خود ببینید.

 – بازی آسمان: فرزندان روشنایی (Sky: Children of the Light)

بهترین بازی های موبایل سال 2019

بازی اسکای یک اثر پلتفرمر خیال انگیز است که در آن شما وظیفه هدایت موجودی شبیه یک فرشته را بر عهده دارید و همراه آن به یک ماجراجویی می‌روید تا ستارگان سقوط کرده را پیدا کنید. بازی دارای یک بخش چند نفره هم هست که حس و حال متفاوتی دارد و شما می‌توانید با روشن کردن یک شمع، با بازیکنان دیگر ارتباط برقرار کنید. با این حال، حالت PvP یا PvE در بازی وجود ندارد.

آسمان: فرزندان روشنایی را استودیوی سازنده بازی محبوب Journey ساخته است و در مجموع یک سفر آرامش‌بخش خواهد بود که به مدت 3 ساعت، شما را از همه مشکلات‌ زندگی‌تان دور می‌کند.

– بازی دوتا آندر لردز (Dota Underlords) / اتو چِس (Auto Chess)

بهترین بازی های موبایل سال 2019

اتو چِس یکی از آثار موفق و البته غیرمنتظره سال 2019 به حساب می‌آید. این بازی در واقع یکی از مادهای (mod) بازی DOTA 2 بود اما در ادامه، به صورت جداگانه برای موبایل و رایانه‌ها منتشر شد. شرکت والو هنگامی که محبوبیت عجیب این ماد را مشاهده کرد، نسخه اتو چِس خودش را عرضه کرد که نتیجه‌اش بازی دوتا آندر لردز بود.

هر دو بازی شباهت زیادی به یکدیگر دارند و گیم پلی هر دو، تلفیقی از استراتژی نوبتی، مدیریت منابع و غیره است. خوشبختانه هر دو بازی کاملا رایگان هستند و شما هم‌اکنون می‌توانید به تجربه آن‌ها بپردازید.

– بازی آرما جت (Armajet)

بهترین بازی های موبایل سال 2019

آرما جت یک بازی شوتر پلتفورمر ساید اسکرولینگ است که باید تیم دث مچ را هم به آن اضافه کنید! در واقع اگر بخواهیم بازی را بهتر توصیف کنیم، در آن شاهد مسابقات 4 به 4 هستیم و بسیاری از چیزها هم در این میان منفجر می‌شوند. این بازی از قابلیت کراس پلتفرم نیز بهره می‌برد و هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها و البته موبایل در دسترس است. هر مسابقه تقریبا 3 دقیقه طول می‌کشد که برای عناوین موبایل ایده آل است.

شما می‌توانید با پیشروی در بازی، اسلحه‌های جدید باز کنید یا با پرداخت پول و بواسطه خرید درون برنامه‌ای، آن‌ها را سریع‌تر بدست بیاورید.

– بازی گریم ولور (Grimvalor)

بهترین بازی های موبایل سال 2019

بازی گریم ولور یک اثر ماجراجویی ساید اسکرولینگ خونین است. در واقع چیزی شبیه به سری بازی‌های دارک سولز بر روی موبایل است و دشمنان با یک ضربه می‌توانند آسیب زیادی به شما برسانند. سیستم مبارزه بازی به گونه‌ای است که باید جا خالی‌های زیادی دهید و سعی کنید از ضربه خوردن در امان بماند. همچنین مکان‌های خاصی در بازی وجود دارند که در آنجا می‌توانید استراحت کرده و سلامتی خود را به دست بیاورید. اما نکته جالب این است که در زمانی که استراحت می‌کنید، دشمنان یک بار دیگر باز می‌گردند و برای شما چالش ایجاد می‌کنند.

همچنین مطالعه کنید:

مقایسه کال آف دیوتی موبایل و پابجی موبایل؛ کدام بهتر است؟

در نسخه اندروید، بخش اول بازی رایگان است که اگر توجه شما را جلب کرد، می‌توانید ادامه بازی را خریداری کنید.

 – بازی آدمار (Oddmar)

بهترین بازی های موبایل سال 2019

یک بازی پلتفرمر دیگر که در آن نقش کوتوله‌ای به نام آدمار را بازی می‌کنید. شما با این شخصیت به یک ماجراجویی حماسی رفته و سکه جمع آوری می‌کنید. این بازی ظاهرا از مجموعه سوپرماریو الهام گرفته و این کار را هم به درستی انجام داده است. در بازی چالش‌های زیادی پیش روی شما خواهند بود که باید از روی آن‌ها به شکل‌های مختلف عبور کنید. دشمنان زیادی نیز در بازی وجود دارند که با پریدن بر روی آن‌ها، نابود می‌شوند. طراحی مراحل عالی است و انیمیشن‌ها روان و بامزه هستند.

 – بازی آرچرو (Archero)

بهترین بازی های موبایل سال 2019

در این بازی شوتر، شما به سیاه چال‌های مختلف هجوم می‌برید و هر بار که شکست بخورید، با طلا، تجربه و آیتم‌های مختلف به خانه بازمی‌گردید تا بواسطه آن‌ها خود را تقویت کرده و به مراحل سخت‌تر بروید. گیم‌ پلی بازی ساده است، شما از جوی استیک مجازی برای حرکت دادن قهرمان بازی استفاده می‌کنید و هنگامی که بایستید، شخصیت به نزدیک‌ترین دشمن به صورت خودکار شلیک می‌کند. شاید در ابتدا احمقانه یا پیش پا افتاده به نظر برسد اما صبر کنید تا به مراحل سخت‌تر برسید. آن‌جا است که باید در مورد قدمی که بر می‌دارید، فکر کنید.

– بازی مو اورجین 2 (MU Origin 2)

بهترین بازی های موبایل سال 2019

بازی مو اورجین 2 یک اثر نقش آفرینی است که ظاهرا از بازی دیابلو 3 الهام گرفته اما عناصر دیگری از بازی‌های نقش آفرینی آنلاین چندنفره گسترده (MMORPG) نیز در آن پیدا می‌شود. شما همچنین می‌توانید با دیگران همکاری کنید و حملات را در کنار آن‌ها انجام دهید. بازی دارای مسابقات دث مچ یک در مقابل یک و همچنین مبارزات تیمی 4 مقابل 4 هم هست.

بازی مو اورجین 2 فری تو پلی است اما از یک خرید درون برنامه‌ای ناعادلانه بهره می‌برد. برای مثال، بازیکنان به معنای واقعی کلمه می‌توانند امتیاز تجربه (Experience points) خریداری کنند که همه می‌دانیم نیمی از چالش‌ یک بازی نقش آفرینی به همین امتیازها است. در نتیجه توصیه می‌شود که حداقل تا مدتی از PvP پرهیز کرده و به انجام ماموریت‌ها بپردازید.

 – بازی استاردو ولی (Stardew Valley)

بهترین بازی های موبایل سال 2019

بازی استاردو ولی یا همان دره استاردو، یک شبیه‌ساز کشاورزی است که تبدیل به یک اثر پرطرفدار و فراگیر شد. اجازه ندید که سبک گرافیکی پیکسلی و دوستانه‌ بازی شما را فریب دهد، استاردو دارای عمق و پیچیدگی‌های زیادی است و برای اینکه یک مزرعه موفق داشته باشید، کار سختی در پیش خواهید داشت. بازی از عناصر چند نفره نیز بهره می‌برد و شما می‌توانید در کنار دوستان‌تان لحظات خوب را سپری کنید، حتی به ماهی‌گیری بپردازید!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید