سخنگوی دولت: سال‌های سخت 98 و 99 می‌گذرد

کدخبر: ۳۱۷۳۷۰
اقتصادنیوز؛ علی ربیعی، سخنگوی دولت با اشاره به سختی‌های ناشی از تحریم‌های آمریکا گفت: اطمینان را می‌دهم که همه کسانی که زندگی سختی را تجربه می‌کنند، با شرایط بهتری مواجه خواهند شد و می‌گویم که این سال های سخت ۹۸ و ۹۹ می‌گذرد.
سخنگوی دولت: سال‌های سخت 98 و 99 می‌گذرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ «علی ربیعی» سخنگوی دولت در مراسمی که به مناسبت شب یلدا و به یاد شهدای ایران اسلامی در بهشت زهرای تهران برگزار شد، گفت: یک روز در این مکان حضور یافتم و صبحانه‌ای در جمع کارمندان عروجیان میل کردیم و هر زمانی که به مساله‌ای بر می‌خورم آن خاطره را مرور می‌کنم.

وی تاکید کرد: متوجه سختی‌های کار شما هستم، چرا که مردم با غم‌های خود نزد شما می‌آیند و باید اموات آنها را تطهیر کنید و با وجود مشکلات بسیاری که دارید، این کار را انجام می‌دهید.

ربیعی با بیان اینکه در کشور شرایط سختی را می‌گذرانیم، ادامه داد: می‌دانم با دردها و غم‌های خود غم مردم را کم می‌کنید که این نزد خداوند اجر و قرب دارد.

ربیعی تصریح کرد: تحریم‌های ظالمانه و جنگ بی‌صدای آمریکا، شرایط بسیار سختی را بر مردم ما تحمیل کرده است، اما این اطمینان را می‌دهم که همه کسانی که زندگی سختی را تجربه می‌کنند و با شرایط بهتری مواجه خواهند شد و می‌گویم که این سال های سخت ۹۸ و ۹۹ می‌گذرد.

وی افزود: متوجه سختی‌های خاص شما در اینجا هستم، چرا که همه با رنج نزد شما می‌آیند و دردها و رنج‌های خود را دارید، اما تلاش می کنید غم مردم را بشورید.

او ضمن تشکر از مدیر عامل سازمان بهشت زهرا گفت: اقدام شما در تغییر شرایط کارمندان این مکان اقدام بسیار پسندیده ای بود و از این بابت از شما تشکر می‌کنم.

سخنگوی دولت با اشاره به سخت و زیان‌آوربودن کار برخی از کارمندان ادامه داد: امیدوارم بتوانیم تمهیداتی در نظر بگیریم و بتوانیم این شرایط را بهبود بخشیم.

وی ادامه داد: هرچقدر هم که آدمها بهشت زهرا را فراموش کنند، اما این مکان فراموش نمی شود و به همین جهت رضایت از این مکان برای شهروندان بسیار مهم است.

ربیعی تصریح کرد: به نیابت از هیات دولت و رئیس جمهور وظیفه خود دانستم که در میان شما حاضر شوم و در برنامه شما شرکت کنم، چرا که شما از طبقه ای هستید که درباره شما کمتر صحبت می‌شود.

وی ادامه داد: امروز تمام مردم از کارگران و بازنشستگان گرفته تا کارمندان در سختی هستند و شما نیز از این شرایط مستثنی نیستید. در دولت لحظه ای نیست که فکر نشود، چه کار باید کرد، اما معتقدم این سال و این شرایط می‌گذرد و شرایط بهتری را تجربه خواهیم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید