بانوی اول کمونیست امریکا؛ «ملانیا» شاگرد پوتین

کدخبر: ۳۱۷۸۱۴
اقتصادنیوز: ملانیا در حالی که به شش زبان زنده دنیا مسلط است، اما زبان روسی خود را کتمان می کند و این در حالی است که در اولین دیدار ترامپ و پوتین که مترجم رسمی ترامپ به مدت 20 دقیقه همراهش نبود، ملانیا کار ترجمه را به عهده داشت!
بانوی اول کمونیست امریکا؛ «ملانیا» شاگرد پوتین

به‌گزارش اقتصادنیوز به نقل از نورنیوز، «دونالد ترامپ» اخیرا در بخشی از نامه 6 صفحه ای خود خطاب به «نانسی پلوسی» و نمایندگان حزب دمکرات تاکید کرده که پروژه استیضاح، صدمات و آسیب های جدی را به اعضای خانواده‌اش وارد کرده، اما روشن نکرده که کدام یک از سه خانواده‌اش که تاکنون در میان قمارخانه‌ها، فاحشه‌خانه‌ها، فحاشی‌ها و بداخلاقی‌های ترامپ بزرگ شده اند، با آسیب های جدی ناشی از استیضاح مواجه هستند!؟ چندی پیش و پس از مرگ مشکوک «جفری اپستاین» دلال مشهور جهان در صنعت سکس، وبسایت ایتالیایی «ایلفاروسولموندو» گزارش مفصلی پیرامون رابطه گسترده این قاچاقچی بزرگ دختران زیبارو با «دونالد ترامپ» منتشر کرد.

در این گزارش، چنانچه در ادامه می آید، به چگونگی آشنایی ترامپ با «ملانیا» و نقش ویژه «ولادیمیر پوتین» از یک سو و جفری اپستاین از سوی دیگر در این آشنایی پرداخته شده است: نخستین همسر ترامپ «ایوانا مری زلنیچکوا» یک مانکن کمونیست اهل چکسلواکی بود که حاصل آن «دونالد جونیور»، «اریک» و «ایوانکا» ترامپ است. پدر ایوانا زلنیچکوا عضو سرویس اطلاعاتی چکسلواکی بود و توانست ایوانا را با هدایت این نهاد امنیتی وارد بازار مدلینگ آمریکا نماید. ایوانا در 1976 در نیویورک با ترامپ آشنا شد و یک سال بعد با او ازدواج کرد، اما در 1990 بعد از آنکه مشخص شد که ایوانا اطلاعات مربوط به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به پدرش منتقل کرده، با فشار رسانه ها از ترامپ جدا شد.

ترامپ بعد از جدایی از ایوانا، در سال 1993 با «مارلا مپلس» خواننده ای که 17 سال از خودش جوانتر بود، ازدواج کرد. این پیوند زناشویی تا سال 1999 ادامه یافت و حاصل آن یک دختر به نام «تیفانی» است. ترامپ بعد از جدایی از همسر دوم اش، «کارلا برونی» را که از خواننده ها و مانکن های موفق جهان بود، به عنوان یکی از معشوقه های خود برگزید. کارلا برونی از طریق پدر بیولوژیک (به صورت آزمایشگاهی) به دنیا آمده بود و «آلبرتو برونی» هنرپیشه و پیانیست ایتالیایی او را به عنوان فرزند خوانده برگزیده بود.

کارلا برونی بعد از خوش گذرانی هایش با ترامپ، نهایتا در 2 فوریه 2008 در کاخ الیزه با «نیکولا سارکوزی» رئیس جمهور سابق فرانسه ازدواج کرد. داستان «ملانیا» همسر سوم ترامپ هم به نوعی تکرار همان داستان همسر اول او است. ملانیا در سن کمتر از 12 سال شناسایی و به نهاد امنیتی آلمان شرقی موسوم به «اشتازی» فروخته و نهایتا توسط «جفری اپستاین» به ترامپ معرفی شد. معرفی ملانیا به ترامپ مهمترین شاهکار اپستاین در زندگی حرفه‌ای‌اش بود. «ایستگاه اشتازی» در شهر «لایپزیک» آلمان شرقی سابق که مقر اصلی این نهاد امنیتی بود، زیر نظر مستقیم «ولادیمیر پوتین» و KGB فعالیت داشت. این ایستگاه، آموزش ملانیا را بر عهده گرفت و تحت نظر آنها زبان آلمانی را آموخت.

ملانیا بعد از موفقیت چشمگیر در آموزش ها، با هدایت اشتازی در سال 1986 نام خود را از «کناووس» به نام آلمانی «ملانیا کناووس» تغییر داد و از همین سال کار مدلینگ را در 16 سالگی با یک عکاس اسلونیایی به نام «استن جرکو» آغاز کرد. ملانیا بعد از ثبت نام صوری در دانشگاه لوبلیانا بلافاصله ترک تحصیل کرد و با نام آلمانی به ایتالیا فرستاده شد و کار مدلینگ را در میلان و بعد پاریس ادامه داد. او در 1988 در میلان با یک مجله مد قرارداد بست. در سال 1992 مجله «جانا مگزین» عکس های ملانیا را چاپ کرد که به عنوان سه مدل برتر سال انتخاب شد.

ملانیا البته در مسابقه مدل سال نشریه «یانا» در مرحله نهایی ناکام ماند و دچار افسردگی شد. طی این دوران «استفان روح»، مالک دانشگاه لینک کمپوس در ایتالیا، کارگزار پنهان ملانیا در ایتالیا و پاریس بود و در نهایت او را به «پائولو زامپولی» و از طریق وی به جفری اپستاین معرفی کرد و با کمک این افراد ملانیا نهایتا راهی آمریکا شد. زامپولی یک فشن مد در نیویورک با نام «آیدی مدلز» داشت و در 2008 وارد تجارت فشن و همکاری با ترامپ شد. «جفری اپستاین» و «جوزف میفسود» در همکاری با زامپولی، ملانیا را در پوشش جامعه مدلینگ، در سال 1996 وارد نیویورک کرده و برای او درخواست گرین کارت مخصوص نخبگان نمودند! «استفان روح» که از دوستان نزدیک «جوزف میفسود» بود، از طریق او که روابط نزدیکی با ترامپ، جفری اپستاین و زامپولی داشت، توانست ملانیا را به عنوان یک پروژه با عنوان الماس درخشان در سال 1998 به ترامپ معرفی کند. استفان البته در همین حین و طی سال های 1998 تا 1999، یعنی تا قبل از جدایی از همسر خود در سال 1999، با «مارلا مپلس» و «ایوانکا» رابطه داشت.

جالب اینکه ترامپ در اولین روز آشنایی با ملانیا، به او گفته بود که زن دارد و ملانیا نیز پذیرفته بود که در کنار مارلا مپلس همسر او باشد. البته ملانیا قبل از ازدواج با ترامپ با هواپیمای شخصی وی پرواز داشته و عکس های تبلیغاتی متعددی در بغل ترامپ و اپستاین دارد. در مورد همکاری های قدیمی میان ملانیا و «اشتازی و کا گ ب»، واقعیت عجیبی وجود دارد و آن اینکه او از شهر لایپزیک آلمان، پوتین را که در آن زمان مسئول ایستگاه «کا گ ب» در آلمان شرقی بود، می‌شناخت. شاید به همین دلیل هم بود که ملانیا در اولین دیداری که ترامپ با پوتین در هلسینکی فنلاند داشت، پس از دست دادن با پوتین، وحشت‌اش سوژه رسانه ها شد و فیلم این وحشت در اخبار و شبکه های مجازی منتشر شد.

ملانیا در حالی که به شش زبان زنده دنیا مسلط است، اما زبان روسی خود را کتمان می کند و این در حالی است که در اولین دیدار ترامپ و پوتین که مترجم رسمی ترامپ به مدت 20 دقیقه همراهش نبود، ملانیا کار ترجمه را به عهده داشت! در حاشیه اجلاس جی 20 در آلمان نیز ملانیا مدتی به تنهایی و بدون حضور مترجم، با پوتین مشغول گفتگو بود. البته پوتین، آلمانی هم صحبت می کند. باید این نکته را برجسته نمود که آخرین همسر ترامپ، یعنی ملانیا از سوی جفری اپستاین، قاچاقچی انسان و دلال سکس به ترامپ معرفی شده است.

اپستاین تیمی از قاچاقچیان انسان را برای شناسایی دختران کم سن زیبا روی حتی کمتر از ۱۲ سال در اختیار داشت و با کمک معشوقه سابق خود «گیسلاین مکسول» (Ghislaine Maxwell)، با استعدادترین دختران طعمه شده را به سرویس های امنیتی در کشورهای مختلف می فروخت و زیباترین آنها را برای خوشگذرانی های سیاستمداران آمریکا، اروپا، روسیه و برخی کشورهای عربی انتخاب و معرفی می کرد. اپستاین در ملک شخصی اش در جزایر «ویرجین» آمریکا، موسوم به «جزیره سکس گروهی»، دختران 12 ساله را برای سیاستمداران سرشناس و دوستان قدرتمند خود که معروف ترین آنها «بیل کلینتون»، «شاهزاده اندرو» پسر ملکه بریتانیا و برخی شاهزاده های سعودی بودند، ارائه می کرد. زیباترین‌ها و با استعدادترین دختران اپستاین بعد از آموزش های لازم به دست اندرکاران مد برای ستاره شدن با این هدف معرفی می شدند که در صنعت سکس، قیمت و اعتبار جهانی برای تجارت در فاحشه خانه های سیاستمداران پیدا کنند.

برخی از باهوش ترین و جذابترین دختران هم سهم روسای جمهور در اروپا بودند. «سسیلیا» و «کارلا برونی» همسران «نیکولا سارکوزی» و «ژولی گیمه» همسر «فرانسوا اولاند»، روسای جمهور سابق فرانسه از میان همین مدلینگ ها انتخاب شده بودند. حال بر این اساس؛ به نظر می رشد برای شفافیت بیشتر و روشن شدن افکار عمومی ضرورت داشته باشد که در جلسه استیضاح از ترامپ سئوال شود که دقیقا کدام خانواده اش در روند تحولات اخیر دچار آسیب شده اند!

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید