وزیر آموزش و پرورش:

چگونگی انتقاد کردن را باید به دانش آموزان بیاموزیم

کدخبر: ۳۱۸۰۴۴
اقتصادنیوز : وزیر آموزش و پرورش کشور گفت: باید به دانش آموزان قدرت فکر کردن، استدلال، خلاقیت و دوست یابی و قدرت استفاده از رسانه و ارتباط با دیگران و چگونگی انجام انتقاد را یاد دهیم، چراکه هر انسانی در زندگی به این مفاهیم و مهارت‌ها نیاز دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ،محسن حاجی میرزایی  در مراسم رونمایی از کتب فرهنگ شهروندی، با بیان این‌که پیشرفت، دغدغه‌ی همه جوامع است و به همین دلیل اندیشه‌های متنوعی برای رمزگشایی پیشرفت ارائه شده است، اظهار کرد: طبق این اندیشه‌ها، تحول جوامع در گرو نهادهای اجتماعی بوده و با تحول مناسبت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، جامعه نیز تغییر پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: برای این‌که جامعه بتواند ماموریت‌های خود را به درستی انجام دهد، نیازمند کسب توانایی‌ها و قدرت بروز و ظهور است که این امر نیز در سایه توجه به آموزش و یادگیری تحقق می‌یابد.

وی با تاکید بر این‌که یادگیری آغاز تحول در جوامع است، گفت: تقویت نسل جدید، هدف اصلی آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین است.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: آموزش و پرورش زمانی می‌تواند در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد که پیوندهای عمیقی با تمام ارکان توسعه کشور پیدا کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید