رئیس قرارگاه عمار مطرح کرد؛

برنامه‌ریزی 3 ساله برای اعتراضات اخیر

کدخبر: ۳۱۸۱۱۸
رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه آمریکا برای اجرای توطئه و آشوب‌های اخیر کشور ۳ سال برنامه‌ریزی و میلیاردها دلار هزینه کرده بود، گفت: پیام موشک امروز حماس به مناطق اشغالی که به واسطه آن نخست وزیر اسرائیل فرار کرد، به نفس افتادن عامل موجودیت آمریکا، یعنی اسرائیل است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار عصر امروز در مراسم اربعین شهید مرتضی ابراهیمی در مسجد امیرالمومنین(ع) کهنر اظهار داشت: در ۴۰ سال گذشته شکل ظاهری دشمنان متفاوت بوده اما اصل وجودی یکی بوده و از یک نقطه دستور می‌گرفتند و امروز مشکل اساسی بشر این است که مبتلا به رهبرانی هستند که از شیطان دستور می‌گیرند.

وی افزود: امروز در دنیا کسانی بر قدرت هستند که شاگردان و مجریان شیطان هستند و آمریکا به گفته امام شیطان بزرگ و رئیس جمهور آمریکا نماینده شیطان است و امام(ره) اولین کسی بود که این جریان و تفکر را شیطان بزرگ نامید و به نوعی حرف تمام رهبران الهی را به زبان آورد.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار بیان داشت: از ابتدای انقلاب هر شهید در راستای رسیدن به نقطه‌ای بوده که تا برای صاحب اصلی انقلاب امنیت حاصل شود و ایشان تشریف آورد و شیطان بزرگ و جریان شیطانی از بین برود.

طائب گفت: دشمن این موضوع را دریافت که اگر این هدف محقق شود نابودی خود مسلم است و شهادت شهدا توطئه‌های بزرگی را از انقلاب دور کرد و توطئه اخیر توطئه پیچیده‌ای بود و برکت شهدا بسیار بالا بود و چند روزه ماجرا خاتمه یافت.

رئیس قرارگاه عمار گفت: طرح آن‌ها این بود که همه مردم به خیابان بیایند تا ایرانی سوخته پدید آید و نیروهای دهه شصت و منافقین کوردل در آشوب‌های اخیر بودند.

طائب عنوان داشت: مبارزه امام (ره) به هدف آمدن منجی عالم بود و این شهدا به همین دلیل به میدان آمدند و نسبت به این هدف بسیار نزدیک است و خط مستقیمی بین نابودی آمریکا و اسرائیل است.

وی ادامه داد: پیام موشک حماس این بود که عامل موجودیت آمریکا به نفس افتاده است و آشوب‌های اخیر منطقه برای نجات اسرائیل است و آمریکا و اسرائیل متوجه شدند که رهبری عین کلمات امام را می‌زند ک لذا برای تغییر فکر مردم تلاش کردند و اما از دل مردم شهدای مدافع حرم بیرون آمدند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار اضافه کرد: شهدای مدافع امنیت تربیت شده دوران تهاجم فرهنگی آمریکا و دشمن هستند.

طائب تصریح کرد: برای توطئه اخیر آمریکایی‌ها ۳ سال کار و برنامه‌ریزی‌ها کردند و به گفته رهبری میلیاردها دلار هزینه کردند و انشالله به یاری خدا گام دوم انقلاب محقق خواهد شد و دشمن نیز دست و پا می‌زند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید