اعلام میزان مصرف روزانه بنزین در تهران

کدخبر: ۳۱۸۵۶۸
اقتصاد نیوز:اخیرا آماری از مصرف روزانه بنزین در تهران منتشر شده است. این آمار به فروش بنزین یورو 4 و بنزین سوپر اشاره می کند. با افزایش قیمت بنزین، مصرف بنزین سوپر کاهش داشته است.
اعلام میزان مصرف روزانه بنزین در تهران

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک،همانطور که می دانید، از اواخر ابان ماه شاهد افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن بودیم. با شروع سهمیه بندی، بسیاری از مسئولان به کاهش مصرف بنزین و در نتیجه بهبود وضعیت آلودگی هوا امید داشتند. هفته گذشته به علت آلودگی هوا مدارس تهران تعطیل شدند؛ بنابراین افزایش قیمت بنزین دلیلی بر کاهش آلودگی هوا نیست.

بسیاری مشکل آلودگی هوای تهران و کلانشهرهای دیگر را مربوط به کیفیت مصرف بنزینی می دانند، اما مسئولین به کیفیت بالای بنزین اشاره می کنند. در حقیقت مسئولین اعلام کرده اند بنزین توزیع شده در کلانشهرها دارای استاندارد یورو 4 است.

به تازگی مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی میزان مصرف روزانه بنزین در تهران را اعلام کرده است.او در این رابطه اعلام کرده است:روزانه بیش از 30 میلیون لیتر بنزین یورو 4 و سوپر در هزار جایگاه عرضه سوخت در 8 کلانشهر کشور توزیع می شود. سهم تهران 11.5 میلیون لیتر در روز است. این بنزین با کیفیت قابل قبول زیستی در حال عرضه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید