جزئیات فوت یکی از پرسنل ناجا در یاسوج

کدخبر: ۳۱۸۶۰۳
جانشین انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از فوت شهادت گونه یکی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری مهر، کیقباد مصطفایی افزود: ساعت 8 و 55 دقیقه یکشنبه در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری مجرمان سابقه دار، متأسفانه استوا دوم حمید توحیدی از پرسنل زحمت کش و پرتلاش کلانتری 13 شهر یاسوج، حین اجرای مأموریت، دچار ایست قلبی شد.

مصطفایی با اشاره به جزئیات حادثه، تصریح کرد: حین گشت زنی مأموران کلانتری 13 در محدوده شهر مادوان ، فرد متهمی با مشاهده مأموران به صورت پیاده اقدام به فرار نمود که این مأمور وظیفه شناس، پس از طی مسافت حدوداً 50 متری، این فرد سابقه دار را دستگیر کرد که در حین انتقال و دلالت به خودروی گشت، دچار ایست قلبی می‌شود.

وی افزود: با حضور به موقع عوامل اورژانس در محل و انجام معاینات اولیه، علائم حیاتی مشاهده نشد و عملیات CPR (احیا قلبی - ریوی) نیز نتیجه‌ای در بر نداشته که مجدداً با انتقال مأمور نیروی انتظامی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، تلاش کادر درمانی مثمر ثمر واقع نگردید و استوار دوم حمید توحیدی، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

جانشین انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن عرض تسلیت به خانواده این همکار و همچنین مجموعه پرسنل انتظامی استان، خاطر نشان کرد: کارکنان پلیس با تمام وجود برای تأمین نظم و امنیت انجام وظیفه می‌کنند و در ایفای نقش و تکلیفی که بر عهده دارند سر از پا نمی‌شناسند.

بنابراین گزارش، مرحوم استوار دوم حمید توحیدی متولد سال 1370 بوده و یک فرزند 4 ساله نیز داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید