تکذیب ادعای شکنجه نرگس محمدی توسط قوه‌قضائیه

کدخبر: ۳۱۸۸۳۷
اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضائیه در مورد اخبار منتشر شده از ضرب و شتم نرگس محمدی در زندان گفت: اداره کل روابط عمومی زندان‌ها این موضوع را تکذیب کرد و من هم بررسی هایی کردم و به جز گزارش سازمان زندانها با تعدادی از عوامل زندان و غیر زندان که حضور داشتند پرس وجو کردم
تکذیب ادعای شکنجه نرگس محمدی توسط قوه‌قضائیه

به‌گزارش اقتصادنیوز، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا درباره ادعای مطرح شده درباره ضرب و شتم نرگس محمدی در زندان، گفت: اداره روابط عمومی زندان اعلام کرد که خبر صحت ندارد و بنده هم بررسی‌هایی انجام دادم و غیر از گزارش روابط عمومی با تعدادی از افراد حاضر در صحنه صحبت کردم؛ البته در بند نسوان همه پرسنل خانم هستند و برای انتقال ماموران وزارت اطلاعات حضور داشتند و تکذیب ما با اطلاع صورت گرفته است.

وی افزود: حالا آنها که این ادعا را تایید کردند، باید پاسخگو باشند. انتقال به زنجان هم براساس این بوده که افراد در شهر محل سکونت و محل سکونت خانواده خود تحمل حبس کنند.

اسماعیلی تاکید کرد: چه در این مورد و چه موارد دیگر زندان مقررات دارد و باید مثل جامعه قوانین زندان را هم محترم بشماریم. کسانی که مقررات زندان را رعایت می‌کنند شاهد این هستند که علاوه بر آسایش از امکاناتی هم برخوردار می‌شوند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید