آتش‌سوزی در یک پاساژ در میدان تجریش

کدخبر: ۳۱۹۱۳۴
معاون منطقه 3 عملیات آتش‌نشانی شهر تهران اعلام کرد: آتش‌سوزی فروشگاه مواد شوینده در یکی از پاساژهای میدان تجریش منجر به مصدومیت چهار نفر از کارگران این مجتمع تجاری شد.
آتش‌سوزی در یک پاساژ در میدان تجریش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، رضا امیر یگانه در این باره گفت: ساعت ۲۳:۴۹ شب گذشته در میدان تجریش به سامانه ۱۲۵ اعلام که بلافاصله ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه گروه امداد و نجات ۴ به همراه تشک نجات، نردبان آتش نشانی و خودروی ویژه حمل دستگاه های تنفسی به محل آتش سوزی اعزام شدند.

وی افزود: آتش سوزی درمغازه ای با کاربری فروش مواد شوینده در طبقه سوم پاساژی ۶ طبقه رخ داد و قسمت انبار آن طعمه شعله های آتش شده بود.

یگانه ادامه داد: حضور به موقع آتش نشانان باعث شد این آتش سوزی پیش از گسترش بیشتر آن به اطراف و همچنین مغازه های مجاور مهار و خاموش شد.

معاون عملیات منطقه سه آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل آتش سوزی و ایمن سازی محل و نیز قطع برق و گاز، با استفاده از یک رشته لوله آبرسان در مدت زمان کوتاهی موفق شدند شعله های آتش را مهار و از سرایت و گسترش آن به نقاط دیگر جلوگیری کنند.

امیری یگانه خاطرنشان کرد: همزمان گروه امداد ونجات سازمان هم با بستن دستگاه تنفسی به جستجو افراد گرفتار در داخل این پاساژ پرداختند و توانستند ۴ نفر از کارگران مغازه های همجوار که در طبقات دچار دودگرفتگی شده بودند را ازمحل حادثه خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دهند.

وی با اشاره این که کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی علت بروز این حادثه هستند، اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی پس از خاموش کردن کامل آتش با بکارگیری دستگاه های فن قوی، دودهای سیاه را از داخل این پاساژ ۶ طبقه کاملا تخلیه کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید