واکنش استراماچونی پس از انتخاب فرهاد مجیدی

کدخبر: ۳۱۹۲۷۰
اقتصاد نیوز:استراماچونی دقایقی بعد از اعلام رسمی باشگاه مبنی بر حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم واکنش جالبی به تصمیم مدیران داشت و بار دیگر مدعی شد که عدم صداقت راه او را از این تیم جدا کرده است.
واکنش استراماچونی پس از انتخاب فرهاد مجیدی

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایلنا، باشگاه استقلال تهران به صورت رسمی به همکاری با آندره آ استراماچونی پایان داد و فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد. استراماچونی در واکنش به این سوال که دلیل اصلی او برای جدایی چه بود، گفت:" این روز ها از زندگی لذت نبردم، درخواست بحقی از استقلال داشتم، یک کارگر هنگامی که بر سر کار می‌رود تلاش می‌کند و در نهایت حقوقش را می‌گیرد، من را کارگر بدانید، تلاش کردم، خانه ویرانه را به قصری باشکوه تبدیل کردم ولی پرداختی نداشتم، شما بودید چه می‌کردید؟"

او در پاسخ به این سوال که با وجود پرداخت بخشی از مطالبات چرا به ایران بازنگشت، گفت: "باز هم مثال کارگر را برای شما بیان می‌کنم، من برای ساختمان (استقلال) زحمت کشیدم طبیعی است اگر پول من پرداخت شده بود هیچگاه به قصد جدایی استقلال را ترک نمی‌کردم. من از دروغ به شدت نفرت دارم، مدیران استقلال به هواداران راجب من دروغ گفتند."

پس از مذاکرات روزهای اخیر چرا تصمیم شما تغییر نکرد، استراماچونی در پاسخ به این سوال عنوان کرد: "برگردم؟ وقتی صاحب خانه شمارا از خانه اش بیرون می‌کند شما باز به آنجا بر می‌گردید؟ آنها من را نخواستند. واضح است، کوتاهی در پرداخت حقوق من و بازیکنانم، پرداخت وجه از حساب‌های ناشناس به حسابم در ترکیه، از همه مهم تر پخش کردن قرارداد من در رسانه‌ها که به شدت از این موضوع دلخور هستم."

استراماچونی در پایان گفت: "بازگشتی به استقلال نخواهم داشت، برای مربی جدید آبی‌ها که ظاهرا خیلی زودتر با آن توافق کردند و من و هوادار را بازی دادند هم آرزوی موفقیت می‌کنم."

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید