معاون اول رئیس‌جمهوری:

تعیین هویت 40 نفر از 50 جانباخته تشییع جنازه سردار قاسم سلیمانی

کدخبر: ۳۲۰۰۲۹
اقتصادنیوز: معاون اول رییس جمهوری بر ضرورت رسیدگی به وضعیت مصدومان مراسم تشییع پیکر سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و گفت: تدابیر لازم برای انجام خاکسپاری بدون حادثه انجام شود.
تعیین هویت 40 نفر از 50 جانباخته تشییع جنازه سردار قاسم سلیمانی

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری پس از اطلاع از جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هم‌وطنان در مراسم باشکوه تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، ضمن حضور در استانداری کرمان در جریان آخرین وضعیت اتفاق ناگوار جانباختن و مصدومیت تعدادی از هم‌وطنان که در اثر ازدحام جمعیت رخ داد، قرار گرفت.

در این نشست استاندار کرمان ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته برای انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان و اقدامات انجام شده برای شناسایی هویت جان باختگان، معاون اول رییس جمهوری را در جریان آخرین تصمیمات گرفته شده برای انجام مراسم خاکسپاری پیکر پاک سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی قرار داد.

جهانگیری نیز با ابراز تأسف و تأثر عمیق از جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هم‌وطنان و تسلیت به خانواده‌های جان باختگان، از استاندار کرمان و مسوولین استان خواست تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای مراسم تدفین شهید حاج قاسم سلیمانی به گونه‌ای صورت پذیرد که بدون کمترین حادثه‌ای انجام شود.

معاون اول رییس جمهوری همچنین از استاندار کرمان خواست به فوریت ضمن حضور در گلزار شهدای کرمان و با بکارگیری و بسیج تمامی امکانات و نیروها، مراسم را به نحو مطلوب مدیریت کرده تا خاکسپاری پیکرهای پاک شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری بدون حادثه انجام شود.

به گزارش ایرنا، در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در کرمان و بر اثر ازدحام جمعیت حدود ۵۰ نفر جان باختند.
عباس آمیان مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمان با اعلام این خبر اظهار داشت: تاکنون ۵۰ نفر از جان باختگان مراسم تشییع سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تحویل پزشکی قانونی شده‌اند که از این تعداد، هویت ۴۰ نفر تعیین شده است.

به گفته وی احتمال افزایش تعداد جان باختگان این مراسم وجود دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید