لوگویی که انتشار آن در اینستاگرام رکورد زد!

کدخبر: ۳۲۰۵۱۱
اقتصاد نیوز:با گذشت چند روز از انتشار لوگوی PS5 در نمایشگاه CES 2020، این تصویر به محبوب ترین پست اینستاگرامی منتشر شده از سوی یک شرکت بازی سازی تبدیل شده است.
لوگویی که انتشار آن در اینستاگرام رکورد زد!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از کلیک،چند روز پیش بود که سونی با حضور در نمایشگاه CES 2020 و برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی تصویری از لوگوی رسمی کنسول آینده خود منتشر و دوباره اطلاعاتی از ویژگی های کلیدی آن ارائه کرد (سونی رسما از لوگوی پلی استیشن 5 رونمایی کرد). قابلیت‌های همچون بهره مندی از حافظه SSD، درایو نوری بلوری Ultra HD، کنترلر مجهز به بازخورد لمسی و دکمه های فشاری یا همان هپتیک تاچ، پشتیبانی از صدای سه بعدی و تکنولوژی Ray Tracing که در ماه های آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه به اشتراک گذاشته خواهد شد.

پلی استیشن 5

در حال حاضر لوگوی PS5 بیشترین میزان لایک در میان پست های اینستاگرامی توسط یک شرکت بازی سازی را به خود اختصاص داده و به عنوان محبوب ترین برند بازی در این شبکه اجتماعی شناخته می شود. در حالی که تنها دو روز از انتشار این تصویر می گذرد، بیش از پنج میلیون کاربر این لوگو را در اینستاگرام لایک کرده و بیش از 136 هزار دیدگاه نیز زیر پست سونی به ثبت رسیده است. پیش از انتشار این تصویر، رکورد محبوب ترین پست اینستاگرامی یک شرکت بازی سازی متعلق به بازی Fortnite و شرکت اپیک گیمز بود که در قالب پستی، از همکاری بازی با مجموعه Avengers خبر داده بود. البته تعداد لایک این پست 2.7 میلیون عدد بود که تقریبا نصف لایک 5 میلیونی لوگوی پلی استیشن 5 است.

باید در نظر داشت که منظور ما از محبوب ترین پست اینستاگرامی تنها مربوط به پست های تصویری است. همان طور که اطلاع دارید، پست های ویدیویی در اینستاگرام از محبوبیت بسیار بیشتری نسبت به پست های تصویری برخوردار هستند. همچنین، گفته شده که این رکورد مربوط به بیشترین میزان لایک در این شبکه اجتماعی نیست و لوگوی PS5 تنها در میان سایر پست های شرکت بازی سازی موفق به تصاحب این لقب شده است.

کنسول پلی استیشن 5 به همراه کنسول جدید مایکروسافت به نام ایکس باکس سری ایکس در تعطیلات کریسمس سال 2020 میلادی راهی بازار خواهند شد. در حالی که هر دو شرکت به طور مختصر از برخی ویژگی های این دو دستگاه رونمایی کرده اند، اما هنوز تصویری از طراحی ظاهری PS5 منتشر نشده و جزئیاتی درباره سخت افزار و قیمت کنسول های نسل نهم در منتشر نشده است (تصاویر جدیدی از کیت توسعه دهنده پلی استیشن 5 لو رفت).

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید