استعفای مهدی تاج توسط فیفا پذیرفته شد

کدخبر: ۳۲۰۵۸۳
اقتصاد نیوز: نام حیدر بهاروند به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران در سایت فیفا درج شده است. موضوعی که نشان از پذیرش استعفای مهدی تاج از سوی فیفا دارد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، در صفحه تیم ملی فوتبال ایران در سایت رسمی فیفا که مشخصات فدراسیون فوتبال ایران نیز وجود دارد نام حیدر بهاروند به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران درج شده است و این بدان معنا است که استعفای مهدی تاج از فدراسیون فوتبال ایران مورد تایید این نهاد قرار گرفته است و از نگاه فدراسیون جهانی فوتبال حیدر بهاروند رییس فدراسیون فوتبال ایران است.

البته نام مهدی تاج هم‌چنان به عنوان عضو کمیته سازماندهی مسابقات فیفا در این سایت موجود است.

به گزارش ایسنا، ۸ دی ماه سال جاری بود که مهدی تاج بعد از چند روز بستری شدن در بیمارستان به علت بیماری قلبی، به توصیه پزشکان از ریاست فدراسیون فوتبال کناره‌گیری کرد تا بعد از سه سال و نیم مدیریت بر این فدراسیون، صندلی ریاست را ترک کند و مطابق اساسنامه فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند به عنوان نایب رییس فدراسیون جانشین او شد تا انتخابات فدراسیون را برگزار کند.

هرچند فیفا هم بهاروند را رییس فدراسیون ایران می‌داند اما هم‌چنان در مکاتبات فدراسیون فوتبال و اخبار رسمی این فدراسیون از او به عنوان سرپرست یاد نمی‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید