ساخت لاکچری ترین صفحه کلید کامپیوتر جهان از جنس طلا +عکس

کدخبر: ۳۲۰۹۷۰
اقتصاد نیوز:از تلویزیون تا گوشی‌های موبایل و حتی خودروهایی با تزئین‌های الماس و طلا را تا پیش از این دیده بودیم؛ اما یک صفحه کلید از جنس طلا، آن هم با قیمتی سرسام آور، محصول جدید ADATA در CES 2020 بود که برای اولین بار در جهان به تولید رسیده و محصولی خاص برای کاربران خاص است.
ساخت لاکچری ترین صفحه کلید کامپیوتر جهان از جنس طلا +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از شهر سخت افزار، گران قیمت‌ترین کیبوردی که در CES 2020 به نمایش درآمده و کارمندان و پرسنل ADATA در نمایشگاه CES 2020 حسابی مراقب آن بودند، یک صفحه کلید طلایی با طراحی حیرت انگیز بود. این صفحه کلید از طلای 24 عیار طراحی شده و 10 هزار دلار قیمت دارد!

ADATA-KEY-02.jpg

تمام بدنه و کلیدها به رنگ طلایی درآمده‌اند؛ کلیدها از طلای 24 عیار تولید شده و هیچ نمونه‌ای از این صفحه کلید خیره کننده در اختیار خبرنگاران قرار نگرفته است. این محصول بر اساس اسکلت و طراحی صفحه کلید Summoner طراحی شده است. به گفته ADATA تنها 6 نمونه از این صفحه کلید طراحی شده است. این سخت افزار عجیب و گران قیمت، در دسته محصولات گیمینگ ADATA قرار گرفته و به همراه آن، یک سند مورد تأیید کمپانی به کاربران ارائه می‌شود؛ این سند برای تضمین استفاده از طلای 24 عیار در تولید آن است.

ADATA-KEY-03.jpg

بر روی تمامی کلیدها، یک لایه آبکاری کامل از طلا وجود دارد. تمام بدنه به جز بخش استراحتگاه دست از متریال های فلزی از جمله طلا و آلومینیوم بوده و از این رو وزن این صفحه کلید بسیار بیشتر از مدل‌های معمول است. به هر حال این صفحه کلید گران قیمت و طلایی، با برچسب قیمت 10 هزار دلار می‌تواند برای علاقه‌مندان به قطعات Limited Edition و خاص جذاب باشد؛ البته اگر از پس پرداخت 10 هزار دلار آن بربیایند!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید