معاون قوه قضاییه: سقوط هواپیمای مسافربری در دوران جنگ امری ممکن است

کدخبر: ۳۲۱۱۶۷
معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: نمونه‎های این اتفاقات در دوران جنگ تحمیلی هم رخ می‎داد، امروز هم در دوران جنگ قرار داریم، هدفم رفع تقصیر نیست اما بروز این اتفاقات در دوران جنگ ممکن است.

به‌گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام هادی صادقی امشب در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی اظهار کرد: در روزهای اخیر حوادث تلخ و شیرین را تجریه کردیم. شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس اولین حادثه تلخ بود که در جمعه وحشتناک رخ داد و در تاریخ ماندگار شد اما گام اول مقاومت با شهادت سردار سلیمانی به کمال رسید.

صادقی با بیان اینکه خروش مردم ایران و جهان و وحدت بین امت‎های اسلامی و مصوبات مجلس عراق، ایران و دولت پس از شهادت سردار سلیمانی از اتفاقات شیرین بود، ابراز کرد: همه این اتفاقات شیرین تازه شروع کار است، حادثه شیرین دیگر حمله موشکی به پایگاه «عین‎الاسد» بود که سیلی بزرگ به آمریکا و حادثه شیرینی بود.

وی گفت: حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ از دیگر اتفاقات تلخ این روزها بود که موجب شهادت جمعی از هموطنان ما شد و علل آن در حال بررسی است.

معاون فرهنگی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: نمونه‎های این اتفاقات در دوران جنگ تحمیلی هم رخ می‎داد، امروز هم در دوران جنگ قرار داریم، هدفم رفع تقصیر نیست اما بروز این اتفاقات در دوران جنگ ممکن است.

صادقی افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح مسؤول پیگیری این حادثه است و بررسی‎ها برای شناسایی مقصرین در دست انجام است و تاکنون چندین نفر هم بازداشت شدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید