چند نظامی آمریکایی در حمله موشکی ایران ضربه مغزی شدند؟

کدخبر: ۳۲۱۵۱۴
اقتصادنیوز: ارتش آمریکا اعلام کرد یازده نظامی این کشور به خاطر علائم ضربه مغزی ناشی از انتقام موشکی ایران تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز به نقل از ارتش آمریکا روز پنج شنبه اعلام کرد یازده نظامی آمریکایی به خاطر علائم ضربه مغزی ناشی از حمله موشکی هشتم ژانویه ایران به یک پایگاه در عراق که محل استقرار نیرو‌های آمریکایی بود تحت درمان قرار گرفتند.

این در حالی است که پیش از این دونالد ترامپ و ارتش آمریکا رسماً مدعی شده بودند که در حمله موشکی انتقام‌جویانه ایران هیچ کدام از نیروهای ارتش این کشور آسیب ندیده است.

بیل اوربان، سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا در بیانیه‌ای گفت: «با این که هیچ عضو ارتش در حمله ایران در روز هشتم ژانویه به پایگاه هوایی عین الاسد کشته نشد چند نفر به خاطر علائم ضربه مغزی ناشی از انفجار تحت درمان قرار گرفتند و هنوز تحت ارزیابی هستند.»

پایگاه خبری آمریکایی دیفنس وان هم پیش از این از زخمی شدن ۱۱ نظامی در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد خبر داد. پیشتر نیز روزنامه واشنگتن پست از وجود تلفات در حمله موشکی ایران خبر داده بود.

حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد پس از آن صورت گرفت که نظامیان تروریست آمریکایی به دستور ترامپ به ترور سردار قاسم سلیمانی اقدام کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید