بهترین تلویزیون‌های پیشنهادی بر اساس قیمت

کدخبر: ۳۲۱۵۳۹
اقتصاد نیوز:در این مطلب یک لیست شامل چندین گزینه که از ارزان‌ترین به گران‌ترین مدل های تلویزیون در بازار مرتب شده است را ملاحضه می کنید تا بتوانید بر اساس بودجه خود اقدام به خرید تلویزیون کنید.
بهترین تلویزیون‌های پیشنهادی بر اساس قیمت

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از شهر سخت‌افزار ، در نظر داشته باشید که قیمت‌های اعلام شده در لیست زیر ممکن است با قیمت‌های بازار کمی متفاوت باشد.

Sharp ۳۲LE۲۸۰X
نلویزیون ۳۲ اینچ شارپ

قیمت حدود ۱,۹۰۰.۰۰۰ تومان با گارانتی تکنیک

به عنوان اولین مدل پیشنهادی سراغ یکی از تلویزیون‌های مقرون به صرفه و اقتصادی بازار رفته‌ایم. تلویزیون ۳۲ اینچی LE۲۸۰X را می‌توان مناسب افرادی دانست که قصد دارند تلویزیونی ساده را بدون صرف هزینه زیاد تهیه کنند. از جمله ویژگی‌های این مدل می‌توان به مواردی نظیر رزولوشن HD، بلندگوهای ۵ واتی، کیفیت تصویر مناسب و ارزش خرید بالا اشاره کرد.

Samsung ۳۲N۵۵۵۰
تلویزیون ۳۲ اینچ سامسونگ

قیمت: حدود ۳,۱۰۰.۰۰۰ تومان با گارانتی سام سرویس

دومین پیشنهاد این لیست، تلویزیون ۳۲ اینچی N۵۵۵۰ سامسونگ دارای پنل LED با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ (HD) است. رزولوشن HD شاید در نگاه اول کمی ناامیدکننده به نظر برسد اما وقتی که شاهد به کارگیری آن در تلویزیونی ۳۲ اینچی هستیم، ضعف چندان بزرگی محسوب نمی‌شود. بدنه و پایه این تلویزیون هر دو از جنس پلاستیک هستند. با این حال کیفیت ساخت ۳۲N۵۵۵۰ نسبت به محصولات هم‌رده خود در حد قابل قبولی قرار می‌گیرد.


Samsung ۴۰N۵۸۸۰
تلویزیون ۴۰ اینچ سامسونگ

قیمت: حدود ۴,۶۵۰.۰۰۰ تومان با گارانتی سام سرویس

پیشنهاد بعدی، تلویزیون ۴۰ اینچی N۵۸۸۰، یکی دیگر از محصولات سامسونگ است. این تلویزیون در مقایسه با قبلی دارای ابعادی بزرگ‌تر و رزولوشن بالاتر است. همچنین به لطف استفاده از سیستم نوردهی Edge LED، کیفیت تصویر به مراتب بهتری نیز نسبت به مدل قبلی ارائه می‌کند. در بخش طراحی شاهد بهبودهایی کوچکی نسبت به مدل N۵۵۵۰ هستیم. با این حال مواد به کار رفته ساخت بدنه و پایه این دو مدل یکسان هستند و از نظر کیفیت ساخت سطح مشابهی دارند.


SAMSUNG ۴۳RU۷۱۰۰
تلویزیون ۴۳ اینچ سامسونگ

قیمت: حدود ۵,۰۰۰.۰۰۰ تومان بدون گارانتی

اگر به گارانتی تلویزیون اهمیتی چندانی نمی‌دهید و جزء دسته افرادی هستید که ملاک‌هایی نظیر به‌روز بودن، امکانات و رزولوشن مد نظرتان است، تلویزیون مدل ۴۳RU۷۱۰۰ سامسونگ یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای شماست. تلویزیون RU۷۱۰۰ سامسونگ یکی از جدیدترین تلویزیون‌های وارد شده به بازار است. این مدل از سری محصولات سال ۲۰۱۹ سامسونگ و جانشین مدل NU۷۱۰۰ است. علی‌رغم پیشرفت محسوس کیفیت تصویر قیمت این مدل افزایش چندانی نداشته است. از همین رو می‌توان RU۷۱۰۰ را یکی از گزینه‌های بسیار مناسب و با ارزش خرید بالا دانست. کنتراست بالا، رنگ‌های پویا، نمایش رنگ مشکی یکدست و کیفیت ساخت بالا را می‌توان از جمله نقاط قوت این مدل دانست. فقدان قابلیت نوردهی موضعی و زاویه دید متوسط همانند سایر پنل‌های VA را می‌توان تنها نقاط ضعف این مدل دانست.

TCL ۵۵P۶US
تلویزیون ۵۵ اینچ تی سی ال

قیمت: حدود ۶,۵۰۰.۰۰۰ تومان با گارانتی مادیران

پیدا کردن این مدل قطعاً اندکی وقت‌گیر خواهد بود. اما اگر قصد خرید تلویزیونی با بودجه تقریبی ۶ الی ۷ میلیون تومان دارید، به هیچ‌وجه در خرید این مدل شک نکنید. برند TCL همواره تلویزیون‌های با کیفیت خود را با قیمتی بسیار رقابتی عرضه می‌کند. بنابراین با خرید این محصول بیشترین امکانات ممکن در برابر مبلغ پرداختی را دریافت خواهید کرد. از جمله ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به پنل VA، سیستم نوردهی Edge LED، رزولوشن ۴K، نرخ بازسازی تصویر ۶۰ هرتزی و صدای قدرتمند مجهز به استاندارد دالبی اشاره کرد. قابلیت PVR در کنار ۸ گیگابایت حافظه داخلی، سیستم عامل لینوکس، بلوتوث و اتصال وای‌فای از سایر ویژگی‌های قابل توجه این تلویزیون‌ هوشمند هستند.

SONY ۴۹X۸۰۰۰G

تلویزیون ۴۹ اینچی سونی

قیمت: حدود ۹,۹۰۰.۰۰۰ تومان با گارانتی بازرگانی ایران

به عنوان پیشنهاد بعدی سراغ، تلویزیون ۴۹ اینچی X۸۰۰۰G، یکی دیگر از محصولات سونی رفته‌ایم. از جمله ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به رنگ‌های زنده و غنی، حداکثر روشنایی قابل قبول، عملکرد عالی در نمایش تصاویر سریع و زاویه دید گسترده به لطف کارگیری پنل IPS اشاره کرد. X۸۰۰۰G دارای بدنه و پایه پلاستیکی است. با این حال از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است. تنها مشکل این تلویزیون را می‌توان ضعف آن در نمایش رنگ مشکی عمیق دربرابر رقبای هم‌رده مجهز به پنل VA دانست.

SAMSUNG ۶۵RU۷۱۰۰
تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ

قیمت: حدود ۱۲,۰۰۰.۰۰۰ تومان بدون گارانتی

تلویزیون ۶۵ اینچی RU۷۱۰۰ سامسونگ یکی از جدیدترین تلویزیون‌های وارد شده به بازار است. این مدل از سری محصولات سال ۲۰۱۹ سامسونگ و جانشین مدل NU۷۱۰۰ است. علی‌رغم پیشرفت محسوس کیفیت تصویر قیمت این مدل افزایش چندانی نداشته است. از همین رو می‌توان RU۷۱۰۰ را یکی از گزینه‌های بسیار مناسب و با ارزش خرید بالا دانست. کنتراست بالا، رنگ‌های پویا، نمایش رنگ مشکی یکدست و کیفیت ساخت بالا را می‌توان از جمله نقاط قوت این مدل دانست. فقدان قابلیت نوردهی موضعی و زاویه دید متوسط همانند سایر پنل‌های VA را می‌توان تنها نقاط ضعف این مدل دانست.

SONY ۵۵X۹۵۰۰G
تلویزیون ۵۵ اینچ سونی

قیمت: حدود ۱۸,۳۰۰.۰۰۰ تومان با گارانتی بازرگانی ایران

تلویزیون ۵۵ اینچی X۹۵۰۰G از سری محصولات ۲۰۱۹ سونی است و به نحوی می‌توان آن را پرچمدار تلویزیون غیر اولد سونی دانست. از جمله ویژگی‌های این مدل می‌توان به کیفیت تصویر بی‌همتا میان تلویزیون‌های VA، رنگ مشکی عمیق و یکدست، حداکثر روشنایی خیره‌کننده، عملکرد عالی در نمایش تصاویر سریع، زاویه دید بالا (نزدیک به پنل‌های IPS) و کنترل عالی بازتاب نورهای محیطی اشاره کرد. همه این موارد در کنار قیمت گذاری منطقی سبب شده این تلویزیون به یکی از انتخاب‌های عالی این روزها تبدیل شود.


LG ۵۵C۸GI
تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی

قیمت: حدود ۲۰,۵۰۰.۰۰۰ تومان با گارانتی گلدیران

C۸GI یکی از اعضای بسیار خوب خانواده تلویزیون‌های OLED ال‌جی است. کیفیت تصویر این مدل در زمره بهترین‌های است و به سادگی می‌توان را با حتی با مدل‌های جدیدتر و گران قیمت‌تر مقایسه کرد. به لطف استفاده از پنل OLED، تلویزیون C۸GI قادر است با خاموش کردن پیکسل‌ها، به رنگ مشکی واقعی دست پیدا کند و تصاویری با کنتراست بی‌نهایت به نمایش بگذارد. از جمله ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به طراحی ظاهری و کیفیت ساخت عالی، پشتیبانی از Dolby Vision، HDR ۱۰ و صدای قدرتمند ۴۰ واتی اشاره کرد.


SONY ۷۵X۹۰۰۰F
تلویزیون ۷۵ اینچ سونی

قیمت: حدود ۲۵,۰۰۰.۰۰۰ تومان با گارانتی بازرگانی ایران

سری X۹۰۰۰F تلویزیون‌‌های سونی از جمله محصولات بسیار خوب موجود در بازار هستند. از جمله نقاط قوت این سری (و تلویزیون ۷۵ اینچی ۷۵X۹۰۰۰F) می‌توان به مواردی نظیر نوردهی Full-Array و قابلیت تاریکی موضعی با عملکردی بسیارعالی اشاره کرد که سبب ایجاد رنگ مشکی بسیار عمیق و یک دست در این تلویزیون می‌شود. پشتیبانی از استاندارد HDR۱۰، Dolby Vision، عملکرد عالی در نمایش تصاویر سریع و گیمینگ، سیستم عامل اندروید نسخه ۸,۰ Oreo، صدای قدرتمند و با کیفیت از دیگر ویژگی‌های این مدل هستند. کیفیت ساخت این مدل نیز همانند دیگر تلویزیون‌های ساخت بسیار مطلوب است و حس یک کالای خوب و با کیفیت را به کاربر منتقل می‌کنند.


SAMSUNG ۶۵Q۹۰۰R
تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ

قیمت: حدود ۵۰,۰۰۰.۰۰۰ تومان بدون گارانتی

تلویزیون ۶۵ اینچی Q۹۰۰R از جمله جدیدترین گزینه‌های کیولد موجود در بازار است. این تلویزیون نیز همانند سایر تلویزیون QLED دارای ویژگی‌هایی نظیر حجم رنگ ۱۰۰ درصدی، روشنایی خیره، دقت رنگ مثال زدنی و عملکرد عالی در زمینه گیمینگ و نمایش تصاویر سریع است. تلویزیون Q۹۰۰R علاوه بر تصویر با کیفیت، به لطف استفاده از ۴ اسپیکر و ۲ ساب‌ووفر صدای ۵,۱ کاناله و با کیفیتی نیز تولید می‌کند. در بخش طراحی ظاهری شاهد سادگی و در عین حال زیبایی کم‌نظیری هستیم. حاشیه‌های باریک ۱۲ میلی‌متری، پایه فلزی تخت و اتصال از طریق کابل نامرئی از جمله مواردی هستند که زیبایی این تلویزیون را دو چندان کرده‌اند.


SAMSUNG ۷۵Q۹۰۰R
تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ

قیمت: حدود ۶۹,۵۰۰.۰۰۰ تومان بدون گارانتی

تلویزیون ۷۵ اینچی Q۹۰۰R بزرگترین و جدیدترین گزینه کیولد موجود در بازار است. این تلویزیون نیز همانند سایر تلویزیون QLED دارای ویژگی‌هایی نظیر حجم رنگ ۱۰۰ درصدی، روشنایی خیره، دقت رنگ مثال زدنی و عملکرد عالی در زمینه گیمینگ و نمایش تصاویر سریع است. تلویزیون Q۹۰۰R علاوه بر تصویر با کیفیت، به لطف استفاده از ۴ اسپیکر و ۲ ساب‌ووفر صدای ۵,۱ کاناله و با کیفیتی نیز تولید می‌کند. در بخش طراحی ظاهری شاهد سادگی و در عین حال زیبایی کم‌نظیری هستیم. حاشیه‌های باریک ۱۲ میلی‌متری، پایه فلزی تخت و اتصال از طریق کابل نامرئی از جمله مواردی هستند که زیبایی این تلویزیون را دو چندان کرده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید