آخرین فرصت پزشکان برای نصب کارتخوان اعلام شد

کدخبر: ۳۲۱۷۱۵
اقتصادنیوز: معاون حقوقی سازمان امور مالیاتی کشور، با اشاره به اینکه، ۳۰ اسفند؛ آخرین فرصت نصب کارتخوان پزشکان است، گفت: سال ۹۹ تمامی اصناف مکلف به ثبت نام برای ارائه داده‌های مالیاتی خود هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم ،محمود علیزاده معاون حقوقی سازمان امور مالیاتی کشور در حاشیه نشست امضای تفاهمنامه بین سازمان امور مالیاتی و سازمان نظام پزشکی گفت: با توجه به رویکرد سازمان نظام پزشکی و شورای عالی نظام پزشکی و هیئت هماهنگی شورای عالی نظام پزشکی اراده همگی بر اجرایی شدن درست و دقیق قانون سال نود و هشت مبنی بر اتصال همه پزشکان به سازمان امور مالیاتی است.ژعلیزاده گفت: امروز هم تفاهم نامه‌ای بین سازمان امور مالیاتی کشور و سازمان نظام پزشکی به امضا رسیده که بر اساس آن پزشکان فرصت دارند تا 30 اسفند با دستگاه‌های کارتخوان به سازمان مالیاتی متصل شوند.

وی ادامه داد: در مفاد این تفاهمنامه مواردی دیده شده است که بر اساس آن پزشکانی که هنوز موفق به نصب دستگاه‌های کارت خوان نشده اند می‌توانند با استفاده از این شرایط هر چه زودتر به سازمان امور مالیاتی متصل شوند.

  علیزاده افزود: قانون تکالیفی را روشن کرده و وظایفی را بر عهده سازمان امور مالیاتی قرار داده که در صورتی که پزشکان تا تاریخ مشخص شده به سازمان متصل نشوند بر اساس قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

معاون حقوقی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اجرای این طرح در جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده سازمان امور مالیاتی در سال 1400 است و ما در سال 98 برای پیاده سازی نظام نوین مالیاتی به 15 صنف فراخوان داده ایم تا برای ثبت داده‌های مالیاتی خود ثبت نام بکنند ضمن اینکه در سال 99 تمامی اصناف مکلف به ثبت نام برای ارائه داده‌های مالیاتی خود به سازمان امور مالیاتی هستند.

 امروز تفاهم نامه مالیاتی برای دریافت مالیات از طریق دستگاه‌های کارتخوان با سازمان نظام پزشکی در سازمان امور مالیاتی به امضا رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید