آخرین وضعیت راه های کشور / هیچ راه اصلی و فرعی به علت بارش برف مسدود نیست

کدخبر: ۳۲۱۷۶۵
اقتصاد نیوز: مطاعی گفت: در پی بارش برف در استان های مختلف کشور اقدامات لازم از جمله نمک پاشی و برف روبی در محورهای مختلف صورت گرفته است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا؛ حیدر مطاعی، معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور اظهار کرد: از روز گذشته با ورود سامانه‌های بارشی از غرب و شمال غرب به کشور همکاران ما در آماده باش کامل به سر می‌برند.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: شب گذشته در تمام محور‌های منتهی به استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، کرمانشاه، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، تهران، قم، اصفهان، مرکزی، لرستان، چهار محال و بختیاری، سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، برف گزارش شده و در استان‌های گیلان، فارس، کهکیلویه و بویر احمد و بوشهر بارش باران گزارش شده است.

وی افزود: شب گذشته در شبکه‌های بزرگراهی، آزاد راه‌ها و راه‌های فرعی برف سنگین بود و همکاران ما اقدامات لازم از جمله نمک پاشی و برف روبی را در طول مسیر انجام دادند.

مطاعی بیان کرد: از ساعت ۳ صبح امروز بارش برف در تهران آغاز شد و تمام محور‌های منتهی به شهر تهران با توجه به ترافیک صبحگاهی با آمادگی همکاران ما نمک پاشی شد.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ راه فرعی و اصلی به دلیل بارش برف مسدود نیست.

وی افزود: ممکن است این سامانه بارشی ادامه دار باشد و با یک وقفه یک روزه دوباره کار خود را آغاز کند و این هفته پربارشی خواهیم داشت که از مردم تقاضا می‌شود از سفر‌های غیر ضروری اجتناب کنند و در صورت عزیمت به سفر زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.

مطاعی اظهار کرد: مسافران لازم است قبل از رسیدن به گلوگاه‌هایی که دارای برف هستند حتما زنجیر چرخ را ببندند تا با مشکلی رو به رو نشوند.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: در برخی موارد رانندگان مسائل ایمنی را رعایت نمی‌کنند که ممکن است باعث ایجاد گره‌های ترافیکی شود.


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید