۷ توییت محبوب بیل گیتس

کدخبر: ۳۲۲۶۷۴
اقتصاد نیوز:بیل گیتس هم-بنیانگذار مایکروسافت حدود یک دهه پیش اکانت خود را در توییتر ایجاد کرد و آنطور که به نظر می رسد بیشتر از باقی میلیاردرهای روی زمین از حضورش در این پلتفرم خشنود است.
۷ توییت محبوب بیل گیتس

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از دیجیاتو، صفحه توییتر بیل گیتس برخلاف ایلان ماسک مدیرعامل تسلا کاملا رسمی است و تلاش کرده که متناسب با شخصیت دوست داشتنی اش حریم مشخصی را میان خود و مخاطبانش در نظر بگیرد. با این حال، گیتس هر از چندگاهی اطلاعاتی را در رابطه با حرکت های اجتماعی اش با دیگران به اشتراک می گذارد و گاهی نیز بر خلاف عادت، از مسائل شخصی اش با مخاطب می گوید.

حالا این کارآفرین تصمیم گرفته به بهانه دهمین سال حضورش در توییتر نگاهی به گذشته بیاندازد و گلچینی از محبوب ترین توییت هایش را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد.

او در این باره نوشته:من ده سال پیش به توییتر پیوستم. اینها برخی از محبوب ترین توییت ها برای من هستند. توییت محبوب شما در ده سال گذشته کدام است؟

گیتس در ویدیوی کوتاهی که روز پنجشنبه این هفته منتشر کرد هفت مورد از محبوب ترین توییت هایش از جمله اولین توییت خود را بازخوانی کرد که با عبارت مشهور سلام دنیا شروع می شد [نخستین پیامی که از طریق اینترنت میان دو آزمایشگاه رد و بدل شد].

در فهرست توییت های محبوب گیتس یکی از آنها به مقدار سیمان مصرفی چین در بازه زمانی سه ساله مربوط می شود و دیگری در باب اهمیت واکسیناسیون است. توییتی هم به چالش بازسازی ساختار توالت ها اشاره دارد. زیباترین جدول دنیا و تنفر گیتس از پشه ها موضوع دیگر توییت های محبوب این شخصیت دوست داشتنی است.

گیتس همچنین اشاره ای هم به چالش سطل آب یخ داشته که پیشتر برای کمک به بیماران مبتلا به ALS راه افتاده بود. نکته جالب اینکه گیتس در آن چالش به جای اینکه از ملیندا همسرش بخواهد سطل را روی او بریزد سازه ای طراحی کرده بود که این کار را انجام می داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید