اسلحه جدید آمریکا برای تقابل احتمالی با ایران +عکس

کدخبر: ۳۲۲۸۲۷
اقتصاد نیوز:فرمانده آمریکایی از گزینه های نظامی برای وارد کردن ضربه به ایران صحبت کرد.
اسلحه جدید آمریکا برای تقابل احتمالی با ایران +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از اسپوتنیک، دیوید دپتولا در نشریه Breaking Defense می نویسد: " ایالات متحده می تواند با استفاده از جنگنده های نسل پنجم F-22 Raptor و F-35 Lightning II، و همچنین  بمب افکن های استراتژیک B-21 Raider ضربه ای سریع و مهلک به دشمنان خود وارد کند."

جت جنگی

معاون سابق ستاد اطلاعات هوایی نیروی هوایی آمریکا استفاده از این هواپیماها را روش پاسخ نامتقارن را نامیده است، که در صورت بروز جنگ، امکان جلوگیری از آسیب پذیری هر امکان دیگری را می دهد.

به گفته این سپهبد آمریکایی، جت ها و بمب افکن های جنگنده ایالات متحده می توانند به سرعت زیرساخت های کلیدی در ایران را تخریب کنند. دپتولا اطمینان دارد که ایران نمی تواند در جنگ مستقیم با ایالات متحده ایستادگی کند، اما روی " طیف گسترده ای از فرصت ها که می تواند زیان هایی را به دشمنان تحمیل کند، سرمایه گذاری کرده است."

سپهبد دیوید دپتولا تهدید اصلی را موشک های بالستیک و کروز ایران، هواپیماهای بدون سرنشین، هواپیماهای جنگی سرنشین دار و عملیات سایبری نام برد. وی همچنین به سیستم های دفاع هوایی موجود در ایران اشاره کرد و به قدرت مناسب دفاعی ایران اعتراف کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید