همه چالش‌های سرمربی پرسپولیس

کدخبر: ۳۲۲۸۴۰
اقتصاد نیوز: یحیی گل‌محمدی، سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس خود را آماده می‌کند تا در یک ماه فوق‌العاده سخت مقابل رقبای خود به میدان برود.
همه چالش‌های سرمربی پرسپولیس

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از میزان، گل‌محمدی در شرایطی در روز‌های گذشته تمرینات تیمش را زیر نظر گفته که به نظر می‌رسد در فاصله چند روز مانده به آغاز نیم‌فصل دوم با چند چالش حساس روبرو است و باید دید چه تدبیری برای مشکلات تیمش دارد.

گتوزو هنوز آماده نیست

کمال کامیابی‌نیا، هافبک جنگنده پرسپولیس که در چند فصل اخیر یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش بود، ابتدای این فصل بالاخره تصمیم گرفت تا کتف خود را جراحی کند. همین مسئله باعث شد تا در زمان حضور کالدرون ۹۰ درصد بازی‌های نیم فصل را از دست بدهد. کمال در ۳، ۲ بازی پایانی فصل به کار گرفته شد اما نتوانست کار خاصی انجام دهد.

با این حال، با آمدن یحیی این بازیکن در دو بازی دوستانه تیمش مقابل بادران و نفت مسجدسلیمان در ترکیب اصلی به کار گرفته شد. نکته مهم اینجاست که کمال از شرایط بازی مدتی دور بوده و این مسئله به وضوح در عملکرد فنی این بازیکن مشخص است. با این شرایط بعید نیست این مسئله دوباره باعث نیمکت‌نشینی او شود. مگر اینکه این بازیکن در این یکی، دو روز بتواند اعتماد یحیی را به خود جلب کند.

علیپور دیگر مهاجم نوک نیست

درست بعد از جدایی برانکو از پرسپولیس علیپور هم روی سراشیبی افت قرار گرفت و در نیم‌فصل اول یکی از بدترین دوران فوتبال خود را پشت سر گذاشت. تا جایی که برخی هواداران پرسپولیس هم خواهان جدایی او شدند. علیپور در شرایطی این فصل توسط کالدرون به کار گرفته شد که با توجه به حضور جونیور و امیری این بازیکن در نوک حمله به کار گفته شد و اصلا نتوانست انتظارات را برآورده کند. حالا با آمدن یحیی در دو بازی گذشته اوساگونا توسط سرمربی جدید پرسپولیس در نوک پیکان خط حمله به بازی گرفته شده و علیپور یک خط به عقب رفته تا دوباره مهاجم مکمل باشد. به نظر می‌رسد با آمدن استوکس هم این بازیکن ایرلندی به عنوان مهاجم مکمل به کار گرفته شود.

بیرو، تمرکز کن!

بعد از انتخاب بیرانوند به عنوان نامزد عنوان بهترین بازیکن سال آسیا و حضور دروازه‌بان اول تیم ملی و پرسپولیس در هنگ‌کنگ و البته عدم انتخابش، بیرانوند دچار افت فاحشی شد. تا جایی که کالدرون ترجیح داد از رادو استفاده کند و به بیرانوند استراحت بدهد. اتفاقی که می‌رفت پرسپولیس را با حواشی جدی روبرو کند. حالا و با آمدن یحیی به نظر می‌رسد بیرانوند دوباره در ترکیب اصلی به میدان برود. بیرانوند در فاصله چند روز مانده به آغاز لیگ در بازی دوستانه مقابل نفت مسجدسلیمان دوباره دروازه‌اش را باز شده دید و عجیب اینکه بیرانوند روی گل نتوانست عکس‌العمل خوبی نشان دهد. بیرانوند احتمالا می‌داند که باید زودتر به اوج برگردد تا توسط دومین سرمربی پرسپولیس دوباره نیمکت‌نشین نشود.

یحیی از سمت راست راضی نیست؟

شنیده‌ها از پرسپولیس حاکی از این است که سرمربی جدید از اوضاع دفاع راست خود اصلا راضی نیست. گفته می‌شود شیری نتوانسته انتظارات را برآورده کند و از طرفی نبود جانشین برای این بازیکن باعث شده تا یحیی حسابی نگران این پست باشد. گل‌محمدی البته در تمرینات بار‌ها از احسان حسینی، بازیکن جوان پرسپولیس در دفاع راست استفاده کرده است و این احتمال وجود دارد که این بازیکن آلترناتیو جدی شیری باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید