گران ترین خودروهای بازار ایران +عکس و مشخصات

کدخبر: ۳۲۲۸۷۳
​اقتصاد نیوز:با بررسی سایت‌های خرید و فروش خودرو در ایران توانستیم لیستی از گران ترین خودروهای بازار ایران را تهیه کنیم که قیمتی بین 2 تا 4 میلیارد تومان برای آنها در نظر گرفته شده است.
گران ترین خودروهای بازار ایران +عکس و مشخصات

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از گجت نیوز، اگر به سایت‌های خرید و فروش خودرو در ایران مراجعه کنید، شاهد آگهی‌های فروش خودروهایی از برندهای بزرگ جهان چون پورشه، مازراتی، بی ام و، مرسدس بنز، لکسوس، رنجرور و ولوو خواهید بود که بر اساس مدل و سال ساخت دارای قیمت‌های بسیار چشمگیری هستند. در همین رابطه با بررسی این آگهی‌های فروش لیستی از گران ترین خودروهای بازار ایران را تهیه کرده‌ایم که در ادامه با هر یک از این خودروهای گران‌قیمت آشنا می‌شویم.

بنز SL 500

گران ترین خودروهای بازار ایران

در صدر لیست گران ترین خودروهای بازار ایران خودرو بنز SL 500 قرار دارد که در آگهی‌های فروش برای این خودرو در مدل 2013 با کارکرد 7 سال (35 هزار کیلومتر) حدود 4 میلیارد تومان قیمت در نظر گرفته شده است.

رنجرور ایووک

گران ترین خودروهای بازار ایران

در خیابان‌های ایران تعداد اندکی از خودرو رنجرور ایووک با پلاک ملی تردد می‌کنند. این خودرو در آگهی‌های فروش با کارکرد 1000 کیلومتر دارای قیمتی حدود 3 میلیارد و 750 میلیون تومان است.

بی ام و سری 7

گران ترین خودروهای بازار ایران

بی ام و سری 7 که باید لوکس‌ترین مدل این سری دانست، در مدل 2018 و صفر کیلومتر دارای قیمتی حدود 3 میلیارد و 750 میلیون تومان است. همچنین مدل 2017 این خودرو در نوع صفر کیلومتر حدود 3 میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت دارد.

بی ام و آی 8

گران ترین خودروهای بازار ایران

بی ام و آی 8 که به عنوان برادر بی ام و سری 7 محسوب می‌شود، برای ورود به بازار ایران با مسائلی مواجه شد و موضوع شماره‌گذاری آن برای مالکان مشکلاتی را به همراه داشت. در آگهی‌های فروشی که برای این خودرو به ثبت رسیده است، مدل 2016 این خودرو با 7 هزار کیلومتر حدود 3 میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و مدل صفر کیلومتر آن نیز به مراتب قیمت بیشتری دارد.

ولوو CX90

گران ترین خودروهای بازار ایران

ولوو CX90 که به عنوان یکی از ایمن‌ترین خودروهای جهان محسوب می‌شود در آگهی‌های خرید و فروش خودرو در ایران، برای مدل صفر کیلومتر حدود 3 میلیارد و 650 میلیون تومان قیمت دارد.

پورشه ماکان

گران ترین خودروهای بازار ایران

مالکان پورشه ماکان در نوع صفر کیلومتر و مدل 2017 برای آن در سایت‌های خرید و فروش خودرو ایران قیمت حدود 3 میلیارد 350 میلیون تومان تا 3 میلیارد و 600 میلیون تومان در نظر گرفتند.

لکسوس LX570

گران ترین خودروهای بازار ایران

لکسوس LX570 جزو شاسی بلندهای محبوب و لوکس بازار خودرو ایران محسوب می‌شود که مالکان آن برای مدل 2013 با کارکرد 140 هزار کیلومتر قیمتی حدود 3 میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام کردند.

مرسدس بنز کلاس E200

گران ترین خودروهای بازار ایران

در آگهی‌های خرید و فروش برای خودرو مرسدس بنز کلاس E200 قیمت حدود 3 میلیارد و 250 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مازراتی گرن کابریو‌

گران ترین خودروهای بازار ایران

مدل 2012 مازراتی گرن کابریو‌ بسته به نوع کارکرد در سایت‌های خرید و فروش ایران حدود 3 تا 3 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

لکسوس RX

گران ترین خودروهای بازار ایران

لکسوس RX با ظاهر جذاب و خشن خود در بازار خودرو ایران از محبوبیت خاصی بهره می‌برد. مالکان این خودرو در سایت‌های خرید و فروش ایران برای آن قیمت بیش از 2 میلیارد تومان را در نظر گرفتند. همچنین مدل صفر کیلومتر این خودرو لوکس دارای قیمتی حدود 2 میلیارد و 980 میلیون تومان در بازار ایران است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید