گورستان‌های جدید پایتخت کجا هستند؟

کدخبر: ۳۲۳۲۷۲
اقتصاد نیوز: معاون خدمات شهری شهردار تهران گفت: مطالعات جانمایی گورستانهای جدید شهر تهران به اتمام رسیده و این هفته از طرف شهردار به شورا ارائه خواهد شد.
گورستان‌های جدید پایتخت کجا هستند؟

ب‌ه گزارش اقتصاد نیوز، مجتبی یزدانی در پاسخ به این پرسش که بیش از یک دهه است که قرار است کار مطالعاتی و جانمایی گورستانهای شرقی- غربی- شمالی پایتخت انجام شود اما همچنان از سوی مدیران شهری اعلام می‌شود مطالعات این جانمایی در حال انجام است به مهر گفت: ممکن است در مقاطع مختلف در خصوص مطالعات جانمایی گورستانهای جدید پایتخت صحبت شده باشد. اما این مطالعات در حال حاضر انجام شده، مشاوری در این خصوص گرفته شده و معاونت‌های مختلف و سازمان‌های تصمیم گیر در جلساتی هماهنگ در این خصوص تصمیم گیری های لازم را انجام داده اند.

وی ادامه داد: معاونت شهرسازی، اداره کل حریم شهرداری، سازمان بهشت زهرا و معاونت خدمات شهری در جلساتی پیگیری‌های لازم را انجام دادند. همچنین از تمامی مراجع ذیصلاحی که نیاز بود استعلامات لازم انجام شود این استعلامات انجام شده و کار به اتمام رسیده است.

یزدانی خاطرنشان کرد: هفته آینده از طریق شهردار تهران این مطالعات به شورا و کمیسیون تخصصی ارائه خواهد شد و پس از بررسی‌های کارشناسانه در شورا و موافقت نهایی نتایج مطالعات دنبال می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید