ضررهای ویروس کرونا به دنیای فناوری

کدخبر: ۳۲۳۴۱۷
​اقتصاد نیوز:شرکت اپل بیانیه کوتاهی صادر و اعلام کرده است که تا پایان هفته آینده (9 فوریه) برابر با 20 بهمن ماه کلیه فروشگاه های فیزیکی ، دفاتر شرکت ها و مراکز تماس را در سرزمین اصلی چین خواهد بست. این اقدام با محوریت "احتیاط فراوان و بر اساس آخرین توصیه های متخصصان برجسته بهداشت در خصوص ویروس کرونا" انجام می شود.
ضررهای ویروس کرونا به دنیای فناوری

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از انتخاب، شرکت اپل برای محدود کردن قرار گرفتن کارمندان در شرایط خطرناک، برخی اقدامات احتیاطی را آغاز کرده است که این اقدام نیز یکی از همین اقدامات است.

اپل

البته فروشگاه اینترنتی اپل در چین باز است. اپل تا 9 فوریه همه فروشگاه ها و دفاتر خود در چین را می بندد. پیش از این گزارش شده بود که وضعیت ویروس کرونا ممکن است تولید آیفون 9 آینده و آخرین ایرپادز را مختل کند. بعدها شریک اصلی اپل ، فاکسکان این شایعات را تکذیب کرد و اطمینان داد که "آنها به تعهدات مربوط به ساخت جهانی ادامه خواهند داد".

به گفته برخی منابع آگاه و نزدیک به آیفون 9 ، آیفون 9 وارد مرحله آزمایشی شده است. شایعه شده است که بازار تا پایان ماه مارس با حجم سفارشات 30 میلیون واحد برنامه ریزی شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید