مردم نباید دغدغه تامین آب و برق را داشته باشند

کدخبر: ۳۲۳۴۳۴
اقتصاد نیوز:وزیر نیرو گفت: مردم نباید برای تامیندو کالای راهبردی و مهم آب و برق به‌ویژه در شرایط تحریم دغدغه‌ای داشته باشند.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از وزارت نیرو، "رضا اردکانیان" امروز شنبه هم‌زمان با اولین روز دهه فجر در جمع نمازگزاران وزارت نیرو خطاب به کارکنان این وزارتخانه افزود: ما وظایف ویژه و سنگین‌تری را برعهده داریم و این مسئولیت به ازای توفیق بزرگی است که برای خدمت به همنوعان و هم وطنان در عرصه آب و برق نصیبمان شده است.

وی، رفع نگرانی و دغدغه هموطنانمان از موضوع آب و برق در جبهه‌های مختلف را مسئولیتی بزرگ و مهم دانست و ادامه داد: اینکه گروهی از ما فرصت خدمت به همنوعان را پیدا می‌کنیم متناسب با این توفیق می‌بایست سنگینی بار و مسئولیت را هم به خوبی حس کنیم.

اردکانیان با بیان اینکه دوازدهم بهمن ماه و آغاز دهه فجر به جهات مختلف برای همه ما بسیار مبارک است و در این روزها جانفشانی‌های هموطنانی را که با ایثار خون و سلامتی خود نهال انقلاب را آبیاری کردند، گرامی می‌داریم، اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام (ره) بسان یک هنرمند چیره دست همه "من"ها را به "ما" تبدیل کرد و از این طریق منیت زورگویان و ظالمان آن زمان را شکست، آنها را به زانو درآورد و همواره در این چهار دهه در بزنگاه‌های مختلف این میراث گرانقدر امام(ره) و حرمت خون شهدا بوده که به مدد انقلاب آمده است.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه ملت متحد، هماهنگ و یکپارچه ایران هرجا اقتضا کرده در مقابل زورگویی‌های دنیای ظلم ایستادگی کرده است، ادامه داد: هنوز حلاوت حضور یکپارچه هم‌وطنان در همه شهرها و آبادی‌های کشور در مراسم تجلیل از سرباز وطن سردار شهید سپهبد سلیمانی در کام‌هاست.

وی افزود: انشاءالله راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و همرزمان اوست با شکوه هر چه تمام تر برگزار خواهد شد و انرژی فراوان دیگری به موتور انقلاب تزریق می‌شود و دنیا شاهد این تجلی و راهپیمایی گسترده که جلوه‌ای از "ما" است، خواهد بود.

اردکانیان ادامه داد: ملت ایران نشان داده که به هیچ وجه از حرکت باز نایستاده و هرچند درگیر مشکلاتی هست اما از حرکت در جهت هدف قبلی خود تغییر مسیر نداده است.

وی با تاکید بر اینکه به میزان درکی که از فهم و آگاهی و معرفت هموطنانمان داریم توفیق خدمت‌گذاری خواهیم داشت، گفت: ملاک و معیار ما می‌بایست اهداف و آرمان‌های انقلاب باشد و باید چرایی جانفشانی‌های کسانی باشد که به‌عنوان شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، گران‌بهاترین سرمایه خودشان را که جانشان بود از دست دادند.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: آیندگان فرصت و مجالی که اکنون در اختیار ماست را نخواهند داشت، هرچند توانمندی‌ها، تخصص، علم و تجربه آنها بیشتر باشد؛ بنابراین از این فرصت و مجال بایستی نهایت بهره‌مندی را در جهت انجام وظایف خود به نحو احسن داشته باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید