پزشک متخلف حین عمل جراحی زیبایی دستگیر شد

کدخبر: ۳۲۳۹۴۷
اقتصادنیوز :رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت : یک پزشک جراح زیبایی که از انجام خدمات پزشکی محروم شده بود حین عمل جراحی دستگیر شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدحسن اسماعیلی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی اصفهان با اشراف اطلاعاتی بالایی که داشتند از انجام خدمات پزشکی و درمانی توسط یک پزشک جراح که از خدمات پزشکی محروم شده بود مطلع و وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان افزود: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد این پزشک به دلیل محکومیت قضائی به مدت 10 سال از انجام خدمات پزشکی و درمانی در کل کشور محروم شده است.

وی بیان داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی یک مطب پزشکی را که این پزشک در آنجا خدمات ارائه می‌داد شناسایی و حین عمل جراحی زیبایی بینی او را دستگیر کردند.

اسماعیلی با اشاره به پلمپ شدن مطب این پزشک اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و پزشک متخلف نیز برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی اصفهان در پایان عنوان داشت: نیروی انتظامی با این‌گونه افراد که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان هرگز داده نخواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید