ادعای عجیب یک نامزد اصولگرا؛ کسی که درتهران کمتر از 10 میلیون‌تومان در ماه در بیاورد؛ معیوب است

کدخبر: ۳۲۳۹۶۰
اقتصادنیوز:توئیت یکی از نامزدهای اصولگرای انتخابات مجلس یازدهم درباره حقوق و دارایی‌های خود بازتاب‌های گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرانامیر سیاح در توئیتی، حقوق و اموال خود بعد از ۲۵ سال کار به عنوان تهیه‌کننده ارشد با PhD را این گونه اعلام کرده: یک آپارتمان ۱۳۳ متری در خیابان دولت تهران، یک خودرو سواری چانگان، کل دریافتی ۱۶ میلیون تومان در ماه شامل ۱۱.۵ میلیون تومان از صدا و سیما و ۴.۵ میلیون تومان از مرکز پژوهش‌های مجلس.

او البته نوشته که عضو هیأت مدیره هیچ جایی نیست و کاسبی خصوصی هم ندارد. همسرش هم خانه‌دار و مالک یک خانه روستایی کوچک در سوادکوه است.

او البته در توئیتی دیگر گفت‌وگوی خود با دوست ۲۰ ساله‌ای را منتشر کرده که در آن با بیان اینکه وقتی همسن او بوده، از خروسخون تا بوق سگ مسافرکشی، ویزیتوری، تدریس خصوصی، پرسکاری، روزنامه‌فروشی، جوراب بافی و... می‌کرده نوشته: «کسی که مهارت و پشتکار و غیرت داشته باشه و در این تهران کمتر از ماهی ۱۰ تومان دربیاره، عیب از خودشه.»

عصر ایران از جمله در واکنش به این توئیت‌ها در یادداشتی نوشته: این توئیت‌ها و این حرف‌ها نشان می‌دهد آنهایی که سودای خدمت (شما بخوانید قدرت) در سر دارند، هیچ شناختی از جامعه و مردم ندارند. آنها اصلاً نمی‌دانند مردم در شهرهای مختلف ایران چگونه زندگی می‌کنند؟با این فاصله ایجاد شده میان مسئولان و مردم نمی‌شود امید داشت مشکلی از این جامعه حل شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید