نولخت برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح وارد جیرفت شد

کدخبر: ۳۲۴۰۹۵
اقتصاد نیوز: دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در ششمین روز از ایام الله دهه فجر (پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه) وارد فرودگاه جیرفت شد و مورد استقبال رسمی استاندار کرمان، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان و جمعی از مسئولان استانی و محلی قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا؛ رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور افتتاح و کلنگ زنی چند طرح و پیگیری مصوبات سفر قبلی خود به جنوب استان کرمان سفر کرده است.

به گزارش ایسنا، نوبخت در ابتدا به بخش زهکلوت رفته و منازل احداث شده از مصوبات سفر قبلی خود مبنی بر ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان را که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته شده، را افتتاح و ضمن بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان، کلنگ احداث واحدهای خسارت دیده از سیل اخیر در جنوب استان کرمان را به زمین خواهد زد.

برپایه این گزارش؛ معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین در ادامه سفر به استان کرمان منازل ساخته شده مصوبه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی جنوب استان کرمان در بخش دوساری از توابع شهر عنبرآباد که توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) احداث شده را افتتاح خواهد کرد.

حضور در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در راستای بررسی مسائل و مشکلات استان و تصمیم گیری برای رفع آنها و افتتاح  ۲۴۴ هزارمین واحد مسکونی مقاوم سازی شده استان (۴۴ هزارمین واحد در این دولت) از دیگر برنامه های سفر معاون رییس جمهور به جنوب استان کرمان و شهرستان عنبرآباد خواهد بود.

دیدار با یکی از خانواده‌های جانباختگان مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان جیرفت، پایان بخش برنامه های سفر دکتر نوبخت به استان کرمان خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید