مادورو خطاب به ترامپ:

دست از "وسواس مریض‌گونه" نسبت به ونزوئلا بردار

کدخبر: ۳۲۴۱۱۹
رئیس جمهوری ونزوئلا ضمن انتقاد شدید از همتای آمریکایی‌اش به خاطر دیدار با رهبر اپوزیسیون ونزوئلا در کاخ سفید، تأکید کرد که سیاست واشنگتن نسبت به کاراکاس "دیوانگی محض" است.
دست از "وسواس مریض‌گونه" نسبت به ونزوئلا بردار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا در سخنرانی که از تلویزیون ملی این کشور منتشر شد، گفت: آقای ترامپ من رئیس جمهوری هستم که طبق قانون اساسی به صورت کاملا مشروع انتخاب شدم. دست از وسواس مریض‌گونه خود نسبت به ونزوئلا بردار.

خوآن گوآیدو، رهبر اپوزیسیون و رئیس جمهوری خودخوانده ونزوئلا به عنوان مهمان ویژه کاخ سفید در نطق سالانه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا حضور یافت و با رئیس جمهوری آمریکا نیز دیدار کرد که گفته می‌شود هدف از این دیدار تقویت حمایت از کمپین گوآیدو برای سرنگونی مادورو بوده است.

مادورو ضمن محکوم کردن این دیدار گفت: ترامپ آمریکا را به طرف درگیری شدیدی با ونزوئلا سوق می‌دهد.

وی افزود: من از افراد صادق آمریکا می‌خواهم که با این سیاست مداخله جویانه، غیرقانونی و غیراخلاقی دونالد ترامپ علیه مردم صلح طلب ونزوئلا مقابله کنند.

مادورو هشدار داد که ترامپ با این اقدامات خود، گوآیدو را تشویق و تلاش می‌کند تا وی را به مردم ونزوئلا تحمیل کند که قطعا منجر به شکست کاخ سفید خواهد شد.

در همین حال یکی از مقامات ارشد دولت دونالد ترامپ نیز گفت: آمریکا نسبت به هر گونه مداخله دولت مادورو در بازگشت گوآیدو به ونزوئلا هشدار می‌دهد.

وی افزود: هر گونه لطمه به بازگشت خوآن گوآیدو به ونزوئلا پیامدهای بسیار جدی و شدیدی به همراه خواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید