رئیس ستاد دهه فجر کشور:

انقلاب اسلامی با هدایت رهبری سربلند از فتنه‌ها عبور کرد

کدخبر: ۳۲۴۱۲۷
رئیس ستاد دهه فجر کشور گفت: انقلاب اسلامی با هدایت مقام معظم رهبری سربلند از فتنه‌ها عبور کرد.
انقلاب اسلامی با هدایت رهبری سربلند از فتنه‌ها عبور کرد
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، نصرت الله لطفی ظهر امروز در همایش انقلاب اسلامی در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری تدوین شده اظهار داشت: مخاطب بیانیه گام دوم جوانان هستند، امپرطوری رسانه‌ نظام سلطه امروز با تمام ظرفیت، توان و شیطنت بر انحراف بین احزاب جوانان متمرکز است.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند، در یک جنگ نابرابر صد‌ها ماهواره‌ و رسانه در نقش یک امپراطور متمرکز بر ایجاد انحراف از مسیر اصلی، تهییج و آدرس غلط دادن به‌جوانان کشورند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند، سیاست‌های تبلیغی و سیاسی دشمن و فعال‌ترین برنامه‌های آن فرهنگ‌سازی برای مردم و حتی مدیران و مسئولان از آینده است، یعنی همان چیزی که تحت عنوان امیدآفرینی نیاز داریم.

لطفی بیان کرد: امید آفرینی یکی از عناوینی است که در دهه ایام الله فجر به تبعیت از بیانیه گام دوم پیش بینی کردیم مقام معظم رهبری در ذیل این عبارت امید آفرینی سخنانی را بیان می‌کنند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند، شما جوانان باید پیش گام در شکستن این محاصره تبلیغاتی باشید در خود و دیگران نهال امید و آینده را پرورش دهید و ترس را از خود دور کنید و این نخستین‌ترین و ریشه‌‌ترین جهاد شما است.

وی افزود: جوانان کشور چگونه این محاصره را می‌شکنند و چگونه به وظیفه جهادی خود عمل می‌کند؟ جوانان، دانش آموزان کشور و سکان داران آینده هستند باید در کلاس‌های درس، برنامه‌های تربیتی و اردو‌ها از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم و باید به آنها اطلاعات دهیم.

قائم مقام شورای هماهنگی ادامه داد: مقام معظم رهبری جوانان را به اقدام نخستین و ریشه‌ برای شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن فراخوان می‌دهد و واژه جهاد نام می‌برد باید فرهنگیان با تفکر بسیجی دانش‌آموزان را آموزش دهند.

لطفی اضافه کرد: زمانی دانش‌آموز می‌تواند به نظام فعلی و آینده نظام امید آفرین باشد و برای آنها مایه مباهت و افتخار می‌شود که شناخت عمقی از انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: علت قیام امام (ره) و پیوستن مردم به ایشان چه بود، علت آن کودتای نظامی نبود در بعضی از کشور‌ها تغییر نظام و قیام آنها براساس کودتای نظامی یک حزب و گروه است اما در کشور ایران مردم به رهبری یک مرجع دینی قیام کردنند.

لطفی بیان کرد: علت آغاز نهضت امام (ره) به خطر افتادن دین مردم بود، اولین اقدام رضاخان قلدر پس از بازگشت از سفر ترکیه خود کشف حجاب بود و لباس روحانیت را خلاف تجدد قلمداد می‌کرد.

وی ادامه داد: یک فرد متدین به‌سبب ترس از اینکه اعضای خانواده خود به ساواکی تبدیل شود و اطلاع دهد در خانواده خود نمی‌توانست به بیانات دینی بپردازد آیا جوان کشور از این موضوع اطلاع دارد؟

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: وابستگی نظامی، تدبیر امور کشور در سفارت انگلستان و آمریکا انجام می‌شد و باید این موضوعات را به دانش آموزان آینده سازان کشور اطلاع دهیم و آنها را هوشیار کنیم.

لطفی عنوان کرد: دعوای برخی از جناح‌ها هم مانع شده تا بتوانیم دستاورد‌های بی بدیع نظام را تبیین کنیم و همچنین امید آفرینی کنیم، مردم ایران هوش اقتصادی دارند و کسی منکر گرانی و مشکلات در کشور نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: دوران دفاع مقدس جنگی نابرابر بود و تمام کشور‌ها علیه نظام اسلامی برخاسته بودنند مردم ایران با رهبری امام(ره) اجازه جداسازی یک وجب از خاک کشور را به دشمنان ندادند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال به‌سبب تقارن با حضور حماسه تکریم شهید سردار دل‌‎ها از اهمیت بالایی در تامین امنیت ملی دارد و همچنین راهپیمایی امسال از اوجب اوجبات هم واجب‌تر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید