فهرست بهترین‌ تلفن‌های هوشمند ماه اخیر

کدخبر: ۳۲۴۱۶۸
اقتصاد نیوز:سایت AnTuTu مانند ماه‌های گذشته فهرست بهترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌‎رده ماه را منتشر کرد.
فهرست بهترین‌ تلفن‌های هوشمند ماه اخیر

به گزارش آی تابناک : به تازگی پتلفرم AnTuTu فهرست ماهانه پرچمداران و میان‌رده‌های خود را منتشر کرده است. فهرست ماه ژانویه بسیار به نسخه‌ای که در دسامبر منتشر شد شباهت دارد. این فهرست درابتدا با سه گوشی از خانواده ویوو آغاز شده که با آخرین گوشی‌های وان‌پلاس و پس از آن ایسوس ROG Phone II ادامه می‌یابد.

نتایج منتشر شده از پرچمداران 

سایت AnTuTu در حال برجسته کردن سخت‌افزار جذاب و قدرتمند استفاده شده در گوشی‌های ویوو است که از آن‌ها می‌توان به حافظه UFS 3.0 و سیستم فایل F2FS اشاره کرد. اما نباید فراموش کرد که نرم‌افزار‌های بسیار برای سریعتر کردن عملکرد دستگاه‌های این شرکت در حال تلاش هستند و باعث می‌شوند نتایج بهتری ثبت شود. هر دو گوشی‌های iQOO ویوو با خنک کننده مایع همراه هستند، که به دستگاه کمک می‌کند هنگام گرما عملکرد بهتری داشته باشند.

در ادامه فهرست در گوشی برتر پرچمدار ماه را مشاهده می‌کنید:

فهرست بهترین‌های ژانویه AnTuTu منتشر شد

فهرست میان‌رده‌ها در AnTuTu

این مقاله همچنین شامل رتبه ۱۰ دستگاه میان‌رده با عملکرد برتر نیز هست، که در آن Oppo Reno3 بسیار بهتر از vivo X30 Pro که در جایگاه دوم قرار دارد ظاهر شده است. نکته جالب توجه این است که Medoatek Dimension 1000L با قدرت Reno3 نسبت به Snapdragon 765G-packing Pro و همچنین برادران خود بهتر عمل می‌کند.

این وب سایت بنچمارک همچنین یادآوری می‌کند که این یک مقایسه خام از نتایج عملکرد است و نمی‌تواند مسئولیت مقایسه در بخش دوربین، طراحی، ظرفیت باتری یا قابلیت شارژ سریع را بر عهده داشته باشد.

فهرست بهترین‌های ژانویه AnTuTu منتشر شد

گوشی Oppo Reno3 اولیه در ۳۱ دسامبر به بازار عرضه شد، بنابراین این اولین ماه است که می‌توان آن را در AnTuTu محک زد. مدیاتک از هسته‌های Cortex A77 و GPU Mali-G77 استفاده می‌کند. پیش بینی می‌شود تولید کنندگان زیادی برای معرفی گوشی‌هوشمند با اسنپدراگون ۸۶۵ پیش قدم شوند، بنابراین فهرست ۱۰ فوریه AnTuTu باید دسته‌ای از چهره‌های جدید را در برترین نقاط داشته باشد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید