رویت یوفوهای عظیم در اطراف خورشید +عکس

کدخبر: ۳۲۴۲۹۱
​اقتصاد نیوز:مدتی پیش سوهو (SOHO) یا همان تلسکوپ خورشیدی ناسا، یوفوهای عظیم و عجیبی را در اطراف خورشید رصد کرد و گفته شده که این اجسام ناشناخته ابعادی بسیار بزرگ‌تر از زمین داشته‌اند. در بررسی این موضوع با ما همراه باشید.
رویت یوفوهای عظیم در اطراف خورشید +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از گجت نیوز، در سالی که گذشت «رصدخانه خورشیدی و هورسپهری» ناسا که با نام سوهو (SOHO) هم شناخته می‌شود، یوفوهای عظیم و عجیبی را در اطراف خورشید رویت کرد. این تلسکوپ که با ماموریت رصد ستاره منظومه ما، در دهه نود میلادی به فضا فرستاده شد، مدت‌هاست که رفتار خورشید را زیر نظر دارد و گفته شده که اشیا ناشناس پرنده دیده شده در اطراف این جرم آسمانی عظیم، ابعادی بسیار بزرگ‌تر از زمین داشته‌اند و گرما و طوفان‌های شدید خورشیدی هیچ تاثیری بر روی آن‌ها نداشته است.

رویت یوفوهای عظیم در اطراف خورشید توسط تلسکوپ ناسا + ویدیو

یکی از اشیا ناشناس پرنده‌ای که توسط تلسکوپ سوهو رویت شده، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. در ویدیویی ثبت شده از همین تلسکوپ، این یوفو عظیم حالتی حلالی شکل داشته و در قسمت پایینی خورشید قرار گرفته است. با مقایسه ابعاد ستاره منظومه شمسی و این شی ناشناس، می‌توان گفت که یوفو بسیار بزرگ‌تر از سیاره ما بوده و نکته قابل توجه اینجاست که با وجود برخورد یک شراره خورشیدی که به شکل یک انفجار قدرتمند رخ می‌دهد، این شی ناشناس از جای خود تکان نمی‌خورد و به نظر می‌رسد که این انفجار هیچ اثری بر آن ندارد.

این اتفاق که حدودا به ماه جولای گذشته مربوط می‌شود، تنها یکی از موارد رویت یوفو در اطراف خورشید است. مدتی پیش کارشناسان در تصاویری که توسط سوهو ثبت شده بود، متوجه خروج یک شی ناشناس عجیب با ابعادی حدودا 5 برابر زمین، از سطح خورشید شدند که پس از یک انفجار عظیم از این جرم آسمانی دور شده بود.

تصاویر این یوفو در ماه ژوئن منتشر شد و علاوه بر ظاهر دیسک مانند آن، نکته عجیب در مورد شی مورد نظر این است که با توجه به پرتاب آن از قسمت بالایی خورشید، مسیر حرکت افقی شی برخلاف آن چیزی است که انتظار می‌رود:

رویت یوفوهای عظیم در اطراف خورشید توسط تلسکوپ ناسا + ویدیو

یکی از نظریه‌پردازان حوزه اشیا ناشناس پرنده به نام اسکات وارینگ (Scott Waring)، معتقد است که خورشید منظومه ما توخالی بوده و در سطح آن یک در عظیم برای ورود و خروج فضاپیماهای موجودات بیگانه قرار دارد. وارینگ می‌گوید که رویت انفجارهای خورشیدی درست قبل از مشاهده یوفوهای عظیم در اطراف خورشید نشان ‌دهنده این است که در هنگام خروج فضاپیماهای بیگانه از ستاره منظومه ما، شراره‌های خورشیدی به وجود می‌آیند و این حقیقت که سوهو قبل از رویت یوفوها انفجارهای عظیمی را در سطح خورشید ثبت کرده، اثباتی برای تئوری خالی بودن خورشید به شمار می‌رود.

مدتی بعد از خبر رویت دو یوفویی که بررسی کردیم، در اواخر ماه جولای تصاویر دیگری توسط سوهو ثبت شد که از وجود یک شی ناشناس دیگر در اطراف خورشید خبر می‌دادند. گفته شده که این یوفو ده برابر زمین بزرگ بوده و به نظر می‌رسد که از اتصال دو جرم مجزا به وجود آمده است:

رویت یوفوهای عظیم در اطراف خورشید توسط تلسکوپ ناسا + ویدیو

همانطور که وارینگ اظهار کرده، تا به امروز توضیحات قابل قبولی در مورد این اشیا ناشناس در اطراف خورشید ارائه نشده و تنها نظریه‌های موجود از ماهیت یوفوهای عظیم مورد نظر،‌ توسط افرادی مثل وارینگ ارائه شده‌اند که این اجرام را به موجودات فضایی پیشرفته ارتباط می‌دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید