افشای تصاویر جدید از نسل آینده ب‌ام‌و

کدخبر: ۳۲۴۵۵۸
اقتصاد نیوز:تصاویری از مدل جدید خودرو بی ام و منتشر شده است.
افشای تصاویر جدید از نسل آینده ب‌ام‌و

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از پدال، پیش‌ازاین با توجه به تصاویر جاسوسی و همین‌طور معرفی ب‌ام‌و کانسپت 4 در نمایشگاه فرانکفورت 2019 تقریباً مطمئن شده بودیم که در نسل آیندهٔ سری 4 شاهد جلوپنجرهٔ کلیوی شکل بسیار بزرگی خواهیم بود؛ اما برای کسانی که هنوز هم امید داشتند خبری از این جلوپنجرهٔ بزرگ در کوپهٔ محبوب ب‌ام‌و نباشد خبر بدی داریم زیرا به‌تازگی دو تصویر جدید از نسل آیندهٔ سری 4 افشا شده که به‌طور قطعی این جلوپنجرهٔ عظیم را روی دماغهٔ خودرو نشان می‌دهد. این جلوپنجره بسیار به همان نمونه‌ای شباهت دارد که برای اولین بار در کانسپت 4 دیدیم با این تفاوت که در نسخهٔ تولیدی در میانهٔ آن محلی برای نصب پلاک تعبیه شده است.

اما علاوه بر این جلوپنجره، سری 4 جدید در جزئیات دیگری هم به کانسپت 4 شباهت دارد که ازجملهٔ مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ورودی هوای مرکزی V شکل و چراغ‌های جلوی زاویه‌دار و باریک اشاره کرد. در همین حال، تصویر دوم هم چراغ‌های عقب خودرو را نشان می‌دهد که این قسمت هم شباهت‌هایی با کانسپت 4 دارد. با توجه به این تصویر، در نسل آیندهٔ سری 4 شاهد چراغ‌های عقب باریک‌تری نسبت به نسل کنونی خواهیم بود اما همچنان امضای ب‌ام‌و در آن‌ها دیده می‌شود.

به‌جز طراحی بیرونی، سری 4 در بخش فنی کاملاً با سدان سری 3 اشتراک دارد که این یعنی از همان پیشرانه‌های برادر چهاردر خود استفاده خواهد کرد؛ بنابراین انتظار می‌رود در ابتدا مدل 430i با پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر توربو با 260 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور به بازار عرضه شود و سپس مدل M440i هم به آن اضافه گردد. زیر کاپوت این مدل اما یک پیشرانهٔ 3 لیتری شش سیلندر خطی توربو با 387 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور قرار خواهد گرفت. بعداً مدل پرچم‌دار M4 هم با 480 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور که از موتور 3 لیتری شش سیلندر خطی توربو بیرون می‌آید معرفی خواهد شد؛ اما کسانی که حتی از این هم بیشتر می‌خواهند می‌توانند سراغ M4 کامپتیشن بروند که 510 اسب بخار قدرت خواهد داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید