سرقت عجیب در اسلام آباد غرب

کدخبر: ۳۲۴۵۷۴
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک دستگاه بولدوزر سرقتی به ارزش 70 میلیارد ریال در شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد .
سرقت عجیب در اسلام آباد غرب

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت : پس از اطلاع پلیس از سرقت یک دستگاه بولدوزر متعلق به یکی از ادارات دولتی در روستاهای دهستان منصوری ، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت .

وی ادامه داد: پلیس در تحقیقات گسترده خود متوجه شد سرقت توسط یک باند 3 نفره انجام شده که سردسته آن نیز کارگر همین اداره دولتی که بولدوزر متعلق به آن بوده است .

سرادار جاوید تصریح کرد : ماموران در ادامه تحقیقات خود موفق به شناسایی سر دسته باند سرقت که جوانی 26 ساله بوده و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام شد .

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد : متهم دستگیر شده در باز جویی ها سرقت بولدوزر که به نظر کارشناسان ارزش آن 70 میلیارد ریال است، اعتراف و عنوان کرد که این کار با همراهی و همدستی 2 نفر دیگر انجام داده است .

وی افزود : در این راستا همچنین راننده تریلی نیز که اقدام به حمل بولدوزر کرده بود احضار و در بازجویی ها عنوان کرد از سرقتی بودن آن بی اطلاع و قرار بود که بولدوزر را به مناطق مرزی انتقال دهد اما خودروی وی در سرابله ایلام دچار نقص فنی شده و از ادامه حرکت باز می ایستد .

سردار جاویدان در پایان با اشاره به کشف بولدوزر سرقتی و معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضایی ، از تلاش برای پیدا کردن 2 همدست دیگر وی خبر داد .

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید