برد پیت اسکار گرفت/ کنایه قابل تامل ستاره هالیوود به سناتورهای جمهوریخواه

کدخبر: ۳۲۴۶۰۱
اقتصادنیوز : در جریان نود و دومین دوره جوایز سینمایی اسکار جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به برد پیت بازیگر «روزی روزگاری در هالیوود» اهدا شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین برد پیت که در «روزی روزگاری در هالیوود» نقش مقابل لئوناردو دی‌کاپریو را بازی کرده‌ است، اسکار را هم به کلکسیون جوایز امسالش اضافه کرد.

او پیش از این جایزه گلدن گلوب، بفتا و انجمن بازیگران آمریکا در شاخه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را دریافت کرده بود. برد پیت پیش از این در جایگاه تهیه‌کننده «۱۲ سال بردگی» اسکار گرفته بود اما این نخستین اسکار او در جایگاه بازیگر است.

برد پیت در سخنرانی پس از دریافت جایزه‌اش با ظرافت به جمهوری‌خواهان تاخت. جمهوری‌خواهان در جریان استیضاح ترامپ در سنا حاضر نشدند جان بولتون را به عنوان شاهد به دادگاه استیضاح احضار کنند. او در این باره گفت: «به من برای سخنرانی ۴۵ ثانیه فرصت داده‌اند که البته ۴۵ ثانیه بیش‌تر از زمانی است که سنا برای جان بولتون در نظر گرفت.»

 

«روزی روزگاری در هالیوود» به کارگردانی کوئنتین تارانتینو در جشنواره فیلم کن رونمایی شد و پس از آن در آمریکا و سایر نقاط جهان روی پرده سینما رفت.

این فیلم داستان دوران طلایی هالیوود را از نگاه متفاوت کارگردان «پالپ فیکشن» به تصویر می‌کشد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید