لغو پروازهای صبح ایلام

کدخبر: ۳۲۴۶۲۴
اقتصاد نیوز: مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی ناشی از بارش برف و عدم امکان‌ نشست و برخاست هواپیما پروازهای نوبت صبح این فرودگاه لغو شد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا؛ محمدجواد یگانه با بیان اینکه وضعیت جوی در فرودگاه ایلام برای هرگونه نشست و برخاست هواپیما مساعد نیست، افزود: این پروازها شامل پرواز ساعت ۸:۴۵ دقیقه تهران به ایلام و ۹:۳۰ ایلام به تهران شرکت هواپیمایی ایران ایر بود که لغو شد. 

وی یادآور شد: این فرودگاه در نوبت بعد ظهر نیز ۲ پرواز از مقصد تهران - ایلام و مشهد - ایلام توسط شرکت هواپیمایی زاگرس و ماهان دارد که در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی این پروازها انجام خواهد شد.

مدیر فرودگاه ایلام از مسافران خواست: پیش از حرکت از منزل با شماره تلفن ۱۹۹ برای اطلاع از وضعیت پرواز خود تماس بگیرند.

روزانه بین پنج تا هفت پرواز در فرودگاه شهدای ایلام به مقصد تهران و مشهد انجام می‌شود.

با توجه سرمای هوا همراه با بارش برف فعالیت تمامی مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و ادارات بجز دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در شهرستان های ایلام، ایوان و ملکشاهی در روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه ساعت ۹ آغاز می شود.

سامانه بارشی با هسته سرد از جمعه شب گذشته وارد استان ایلام شده است که بارش پراکنده برف و باران، وزش باد شدید و افت محسوس دمای هوا از پیامدهای این سامانه است.

بر اساس اعلام هواشناسی اسلام، دمای هوا تا روز چهارشنبه این هفته به پنج تا ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر کاهش محسوس می یابد که اوج سرما در روزهای دوشنبه و سه شنبه خواهد بود و یخبندان صبحگاهی رخ خواهد داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید