​معروف‌ترین خوانندگانی که برنده اسکار شدند

کدخبر: ۳۲۴۷۷۴
اقتصاد نیوز: در طول تاریخ سینما خوانندگان زیادی، بازیگری هم انجام داده‌اند و برعکس؛ اما عده کمی از آن‌ها موفق به دریافت جایزه اسکار شده‌اند. در این گزارش به معرفی خوانندگانی که توانسته اند در عرصه بازیگری موفق به دریافت جایزه اسکار شوند، می‌پردازیم.
​معروف‌ترین خوانندگانی که برنده اسکار شدند

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرانسیس آلبرت سیناترا معروف به فرانک سیناترا خواننده و بازیگر فقید آمریکایی تا کنون ۳ بار موفق به دریافت جایزه اسکار در سال‌های ۱۹۴۶، اسکار افتخاری برای فیلم "خانه‌ای که در آن زندگی میکنم" در سال ۱۹۵۴، بهترین بازیگر نقش اصلی مرد برای فیلم "از اینجا تا ابد" در سال ۱۹۷۱ به پاس خدمات انسان دوستانه شده است.

باربارا استرایسند در سال ۱۹۶۹ برای ایفای نقش در فیلم "دختر شوخ"، شرلین سرکیسیان در سال ۱۹۸۸ برای ایفای نقش در فیلم "ماه زده" و جنیفر کیت هادسون نیز در سال ۲۰۰۷ برای ایفای نقش در فیلم "دختران رویایی" موفق به دریافت جایزه اسکار شد.

همچنین جرد جوزف لتو معروف به جرد لتو ترانه سرا، خواننده، بازیگر و کارگردان ۴۸ ساله آمریکایی در سال ۲۰۱۴ برای ایفای نقش در فیلم "باشگاه خریداران دالاس" موفق به دریافت جایزه اسکار بابت نقش مکمل مرد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید