سردار قاآنی:

شهید سلیمانی در هر میدانی که انقلاب اسلامی اقتضامی‌کرد، مردانه حاضر می‌شد

کدخبر: ۳۲۵۰۲۴
اقتصاد نیوز:فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شهید سلیمانی قهرمان و فرمانده بی‌بدیل جبهه مقاومت بود و در هر میدانی که انقلاب اسلامی اقتضا می کرد، مردانه حاضر می شد، دلیرانه عمل می کرد و موفق از میدان خارج می‌شد.

 به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در مصلی امام خمینی(ره)، گفت: شهید سلیمانی قهرمان و فرمانده بی‌بدیل جبهه مقاومت بود و در هر میدانی که انقلاب اسلامی اقتضا می‌کرد، مردانه حاضر می شد، دلیرانه عمل می کرد و موفق از میدان خارج می‌شد.

وی افزود: ابعاد شخصیت این انسان ارزشمند به دلیل اخلاصی که داشت، کمتر شناخته شده است.  امشب اگرچه که برای بنده خیلی سخت بود که وصیت نامه ایشان را بخوانم، اما چون خانواده محترم این شهید عالی مقام فرمودند، از باب عرض ارادت و ادب وظیفه خود دانستم که این دستور آنها را اجرا و در محضر مردم قهرمان و قدرشناس وصیت نامه این شهید عالی مقام را قرائت کنم.

سردار قاآنی تاکید کرد: ایشان وقتی قلمش هم به کاغذ می رفت هم با اخلاص بود و هم شجاعانه بود و هم با کلماتی موفقیت در نوشتن را به خوبی نشان می داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید