قتل همسر در طول مرخصی از زندان

کدخبر: ۳۲۵۳۴۳
اقتصادنیوز :فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری مردی خبر داد که به علت اختلافات خانوادگی، همسرش را به قتل رسانده بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، سرهنگ علی‌اکبر عیسی‌آبادی در این‌باره اظهار داشت: روزهای پایانی آذرماه امسال گزارشی از وقوع یک مورد خودکشی در منزلی مسکونی در شهر ساوه به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام شد و بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: بررسی‌های مقدماتی صحنه این مرگ، نشان از خودکشی خانمی ۲۹ ساله را داشت که با توجه به ظن کارآگاهان پلیس، تحقیقاتی تخصصی برای بررسی موضوع آغاز شد. در مراحل اقدامات کارشناسی پلیس مشخص شد این فرد به قتل رسیده و با آغاز بازجویی از بستگان این فرد، ظن کارآگاهان به همسر این فرد که در زندان به سر می‌برد، بیشتر شد.

عیسی آبادی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات اسناد و مدارک لازم از ارتکاب قتل توسط همسر مقتول به دست آمد و با هماهنگی مرجع قضائی این فرد دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های انجام شده، فرد دستگیر شده به ارتکاب قتل همسرش در دوران مرخصی از زندان به‌علت برخی اختلافات خانوادگی اعتراف کرد در این‌خصوص پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید