پرکاربردترین اپلیکیشن های سال 2020

کدخبر: ۳۲۵۶۲۸
اقتصاد نیوز:سالانه اپلیکیشن های زیادی برای گوشی های هوشمند عرضه می شود. در این مطلب قصد داریم به معرفی پرکاربردترین اپلیکیشن های سال 2020 بپردازیم.
پرکاربردترین اپلیکیشن های سال 2020

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از کلیک، زمانی که وارد محیط اپلیکیشن هایی مانند بازار، Google Play و App Store می شوید، برنامه های زیادی را خواهید دید که عملکردها و ویژگی های مختلفی دارند. به دلیل متنوع بودن این اپلیکیشن ها، در این نوشته قصد داریم تا 3 مورد از اپلیکیشن های جذاب و کاربردی در سال 2020 را به شما معرفی کنیم.

1. اپلیکیشن ویز:

اپلیکیشن ویز

ویز، بهترین اپلیکیشن مسیریاب است. کمتر کسی است که اسم اپلیکیشن ویز به گوشش نخورده باشد. با کمک برنامه ویز، شما می توانید بهترین مسیر را برای رفت و آمد پیدا کنید و در کمترین زمان ممکن به مقصدتان برسید. در ویز، شما می توانید نقشه کامل شهر را مشاهده کرده و خیلی سریع مسیریابی کنید.

با داشتن قابلیت راهنمای صوتی، اسم خیابان ها و کوچه ها به صورت صوتی برای شما بیان می شود و نیازی نیست که موقع رانندگی، دائما به صفحه گوشی خود نگاه کنید! هم چنین حضور پلیس و محدودیت سرعت در اپلیکیشن ویز مشخص می شود و به شما اعلام خواهد شد.

ویز به شما نزدیک ترین بانک، پمپ بنزین، بیمارستان، ایستگاه مترو، رستوران و… را نشان می دهد و به شما کمک می کند که خیلی سریع و بدون دغدغه به مکان موردنظر خود بروید. برای استفاده از این اپلیکیشن کافی است آن را از سایت اندروید تایم دانلود کرده و نصب کنید. سپس مبدا خود را وارد کرده و سپس مکان موردنظر را جستجو کنید تا نزدیکترین و کم ترافیک ترین مسیر به شما نشان داده شود.

یکی از دغدغه های بزرگ ما این است که در هنگام مسافرت به سایر شهرها، مسیرهای درست را پیدا کنیم و در زمان خود صرفه جویی کنیم. شاید قبلا برای این مشکل راه حلی وجود نداشت و برای پیدا کردن مسیرهای مختلف، شما باید از مردم محلی و تابلوها استفاده می کردید تا راهتان را پیدا کنید؛ اما هم اکنون با آمدن اپلیکیشن ویز، پیدا کردن مسیرها و مکانهای مختلف در هر شهری از ایران به راحتی امکان پذیر است.

با دانلود برنامه ویز میتوان نقشه های آفلاین آن را دانلود کرده و بدون اینترنت هم از آن استفاده کرد.

2. اپلیکیشن شیریت:

اپلیکیشن شیریت

برای همه ما پیش آمده که ویدئو، آهنگ یا عکسی را در گوشی دوستمان دیده ایم و از او خواسته ایم که آن را برای ما ارسال کند. روشی که قبلا برای این کار استفاده می شد، بلوتوث بود. خیلی از اوقات به خاطر حجم زیاد فایل ها و زمان طولانی برای انتقال فایل در بلوتوث، از ادامه این کار منصرف می شدیم؛ اما با آمدن اپلیکیشن شیریت، شما می توانید خیلی سریع و راحت، فایلهای مختلف با حجم های متنوع را انتقال دهید و از سرعت این برنامه لذت ببرید.

با دانلود شیریت شما می توانید فایل های مختلف را بسیار راحت و با سرعتی باورنکردنی منتقل کنید. یکی از مزایای برنامه شیریت این است که توانایی فوق العاده بالایی در شناسایی و پیدا کردن دستگاه های اطرافش دارد و تمام گوشی های نزدیک به خود را خیلی سریع پیدا می کند. سرعت انتقال اطلاعات و فایلها در شیریت، 60 برابر بیشتر از سرعت بلوتوث است. نکته جالب این است که با کمک برنامه شیریت، شما می توانید فایل های موردنظرتان را به بیش از یک دستگاه منتقل کنید. اگر به دنبال یک برنامه خوب برای انتقال عکس و فیلم هستید، می توانید از اپلیکیشن شیریت استفاده کنید.

چرا وب سایت اندروید تایم را برای دریافت برنامه ها انتخاب کنید؟

زیرا:

  • در وب سایت اندروید تایم، نسخه به‌روز و آپدیت تمام برنامه ها و بازی ها به سرعت منتشر می شود و شما می توانید جدیدترین برنامه ها را دریافت کنید.
  • سایت و سرور دانلود اندروید تایم در داخل کشور و در دیتاسنتر آسیاتک میزبانی می شود و ترافیک اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه می شود!
  • در وب سایت اندروید تایم، قابلیت جستجوی پیشرفته برای شما فراهم شده است و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی، برنامه موردنظر خود را پیدا کرده و آن را دانلود کنید.
  • دانلود برنامه ها و بازی ها از سایت اندروید تایم به صورت دانلود با لینک مستقیم انجام می شود و این موضوع، باعث سرعت و راحتی روند دانلود شده است.
  • تمام اپلیکیشن های سایت اندروید تایم رایگان هستند و برای دانلود و نصب آنها هیچ هزینه ای پرداخت نخواهید کرد.
  • تعداد زیادی از افراد، اپلیکیشن های موردنظر خود را از وب سایت اندروید تایم دانلود کرده اند و همگی آنها از کیفیت برنامه ها و بازی ها راضی بوده اند.
  • تمام برنامه های و بازی های موجود در وب سایت اندروید تایم، توسط شرکت های معتبر و اصلی ساخته شده اند و در این وب سایت، هیچ برنامه مخربی وجود ندارد.
  • بعد از دانلود و نصب برنامه موردنظر خود، می توانید سوالات و مشکلات خود را با کمک تیم حرفه ای سایت اندروید تایم برطرف کنید.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید