«پوریا پورسرخ» مجری مسابقه تلویزیونی شد

کدخبر: ۳۲۵۶۶۶
اقتصادنیوز : مسابقه تلویزیونی «ایرانیش» با اجرای «پوریا پورسرخ» و تهیه‌کنندگی «احسان ارغوانی» روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، احسان ارغوانی که تهیه‌کنندگی برنامه تلویزیونی «ایرانیش» را بر عهده دارد، درباره این برنامه گفت: شبکه دو سیما تصمیم گرفته مسابقه‌ای دیدنی تهیه و تولید کند که خانواده‌های ایرانی از دیدن آن لذت ببرند و در همین راستا از «پوریا پورسرخ» دعوت کردیم تا اجرای برنامه را برعهده داشته باشد.

وی ادامه داد: این مسابقه طوری طراحی شده که تعداد زیادی تماشاگر آن را در استودیوی محل ضبط دنبال می‌کنند و علاوه بر آن همه اعضای خانواده را با خود درگیر می‌کند و همه از دیدن آن لذت می‌برند.

ارغوانی درباره عنوان برنامه توضیح داد: همانطور که همه ما می‌دانیم با توجه به تهاجم شبکه‌های بیگانه به فرهنگ و سنت خانواده‌های ایرانی و کم رنگ شدن آداب و رسوم اصیل ایرانی وظیفه داریم به مردم خوب کشورمان یادآوری کنیم که آداب و رسوم و فرهنگ غنی و اصیل ایرانی، اسلامی در تمامی زمینه‌ها بهتر از نسخه خارجی آن است و به همین دلیل نام «ایرانیش» را با تاکید بر اینکه «ایرانیش بهتر از خارجیشه»، برای برنامه انتخاب کردیم و البته در کنار آن در طول مسابقه ما شاهد بازی های کاملا نوین در فضایی کاملا ایرانی هم مواجه خواهیم بود و این اعتقاد ماست که ایرانیش بهتر است.

تهیه کننده «امروز هنوز تموم نشده» افزود: در حقیقت مسابقه از بخش‌های مختلف و متفاوتی تشکیل شده که در هرکدام از این بخش‌ها بناست ما با یک بخش از گذشته خود آشتی کنیم و به یاد بیاوریم که در ایران چه زیبایی‌های فراموش شده‌ای داریم. البته گفتن این نکته نیز لازم و ضروری است که تمام این برنامه کاملا بر محتوای ایرانی ساخته شده و صفر تا صد آن کاملا ایرانی است. مخاطب خود را در برنامه‌ای متعلق به خود می‌بیند که باز هم تاکید می‌کنم هیچ نمونه خارجی ندارد و قطعا هم از فضایی جدید و نو برخوردار است.

ارغوانی درباره دکور این برنامه نیز گفت: مسابقه «ایرانیش» نیاز به یک فضای بسیار بزرگ دارد و تجهیزات منحصر به فردی را می‌طلبد که قبلا ما در مسابقات دیگر تلویزیون آن را ندیده‌ایم. طراحی‌ها نیز به نحوی صورت گرفته که کار از هیجان بالایی برخوردار است و تمام اعضای خانواده را به خود درگیر می‌کند.

وی در پایان گفت: این مسابقه بناست در ۶۴ قسمت پخش شود و علاقه‌مندان می‌توانند هم به عنوان شرکت کننده در مسابقه و هم به عنوان تماشاگر در برنامه حضور پیدا کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید